Avatar billede popsy Novice
19. februar 2007 - 21:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Forslag til webhotel ønskes.

Behov:

PHP.
MySql.
Min. 15 mailkonti.
Plads til min. 3 domæner på samme hotel.
Min. 250 mb plads.
Absolut stabile mailservere.
Fuldt konfigurerbar spam/virus filter, skal kunne deaktiveres totalt.

Bruger pt. Web10, hvor mailserveren nu igen er nede, i dag siden kl. 12, uden yderligere forklaring end at den bare ikke modtager mail (iflg. driftsinfo.)

Det er bare ikke godt nok!

Min shop ligger et andet sted, og det funker bare, men den løsning er for dyr til disse domæner, da de mest er til mindre seriøse ting. Dog er det meget vigtigt at jeg modtager mine mails!

Har lidt kig på Surftown, og vil gerne høre nye erfaringer med dem.

Er interesseret i at høre om andre hoteller også, og er absolut villig til at betale for tre styks, selvom løsningen med 3 på et hotel er den bedste. (Har intet fysisk pladsforbrug på de 2 af domænerne.)

Kigger ind til sp. indimellem, men modtager af gode grunde ikke mails med svar lige nu, så forvent ikke at jeg besvarer indlæg lige med det samme :)
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. februar 2007 - 08:28 #1
Jeg bruger selv www.intergate.dk (i den billigere ende og www.unitspeed.dk (dyrere). Jeg har en del domæner og disse 2 virksomheder har været til at tale med da jeg gerne ville have flere domæner hosted. Jeg har selv anvendt bl.a. web10 og har ikke gode erfaringer med dem. Jeg har også anvendt surftown men er skiftet.
Avatar billede popsy Novice
20. februar 2007 - 14:09 #2
Droppede du surftown grundet dårlige erfaringer?
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. februar 2007 - 19:47 #3
Jeg vil sige det sådan at de ikke var de dårligste jeg kender og har prøvet af de mange "billige" der findes. Nogle af mine domæner kræver meget så derfor valgte jeg nogle som kostede lidt mere. Men der er de bedrer jeg helt klart har prøvet.
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. februar 2007 - 19:47 #4
Upps men det kommer også meget an på hvor meget du "kræver" af din udbyder.
Avatar billede popsy Novice
20. februar 2007 - 20:33 #5
Hmm, i princippet er mailkontiene det vigtigste, de to sider som skal hostes der er bare en cspil-side samt en intern familieside.

Vil gerne have flere input, andre må have erfaringer at dele.
Avatar billede it-dk Nybegynder
20. februar 2007 - 21:17 #6
Der er sikker andre der kan sige mere (både positivt og negativt). Surftown, One (b-one.com) og web10 er ofte nævnt her på eksperten. Det kan være at man har være placeret på en "ikke så god server" da jeg var hos Surftown.
Avatar billede popsy Novice
20. februar 2007 - 22:15 #7
B-one prøvede jeg for et par år siden, og var ikke tilfreds. Har for såvidt været rimeligt tilfreds ved web10, men er skuffet over at deres mailkonti er blevet så ustabile.
Avatar billede it-dk Nybegynder
21. februar 2007 - 18:04 #8
Med web10 har jeg hørt meget omkring mail problemer som jeg selv havde men også at siden var nede. B-one (one) var heller ikke det bedste syntes jeg. Men mine erfaringer er at man får hvad man betaler for.
Avatar billede whee Nybegynder
27. februar 2007 - 00:02 #9
Prøv måske yanet.dk eller elitehost.dk
Avatar billede popsy Novice
27. februar 2007 - 06:17 #10
Kigger på dem senere i dag, tak.
Avatar billede popsy Novice
21. marts 2007 - 05:41 #11
Imens jeg har grublet, har web10 udrullet nyt mailsystem som umiddelbart virker mere stabilt.
Nu slår jeg lige koldt vand i blodet.

Smid et svar, og tak for input :)
Avatar billede it-dk Nybegynder
21. marts 2007 - 10:04 #12
Det er så et forsøg værd at se om dette bliver bedre.