Avatar billede swordcat Nybegynder
19. februar 2007 - 21:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Samsung LCD fjernsyn med hjemmebiograf

Hvor kan man købe et Samsung LCD fjernsyn(mindst 37 tommer) med hjemmebiograf til de billigste penge?

Vil max. hoste 20.000 kroner op.

Nu hvor vi er igang, er det virkelig det værd? Vil meget gerne have jeres mening omkring det her køb.
Avatar billede screem_brille Novice
19. februar 2007 - 21:35 #1
hvad mener du med om det virkelig er det værd ? det er kun DIG der kan vurdere det, havde jeg pengene brugte jeg 150000 på en Barco CRT projector, men det kommer jo an på vhad man ser mest, og hvad billedkvalitet man forventer.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. februar 2007 - 21:40 #2
Et 15.4" tommers skærm, og et par høretelefoner.. det er bare sagen.. :-)

Hvad vil du have?
1) Noget der bare virker = film vises i ordentligt kvalitet, lyd høres i ordentligt kvalitet
2) Super-duper-monster-billede og super-duper-monster-lyd, som man alligevel ikke kan opfatte?

Jeg har en ved der brugte 15.000 kr på nogle højtalere.. Jeg kan ikke føre forskel på dem, og nogen højtaler til måske 1000 - 2000 kr..

Pointen er:
Hvis du bare skal bruge et par bukser, kan du nøjes med 1-300 kr.
Hvis du skal bruge et par bukser af "kendt" mærke, som virker nøjagtigt som et par andre bukser, kommer du nemt af med 800-1000 kr..

Forskellen er ens, siger man jo.. :-)
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
19. februar 2007 - 21:40 #3
Yep, og hvor vil du bruge pengene ? Er det på en god skærm eller er det på lyden ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. februar 2007 - 21:41 #4
Rettelse: "Jeg har en ven"
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. februar 2007 - 21:42 #5
Yeps.. stavefejl i bunkevis.. og de er alle sammen gratis.. :-)
Avatar billede screem_brille Novice
19. februar 2007 - 21:45 #6
der er nu en stor forskel på et sæt højttalre til 15000 og til 1000, men hvis forstærker og rum er elendige hjælper det intet.
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
20. februar 2007 - 08:56 #7
Et godt bud på en god samsung skærm er: 40R72 til ca. 12.000. Har selv den i 32" det er noget af det bedste man kan få til den pris.
Avatar billede tytop Nybegynder
20. februar 2007 - 09:53 #8
Philips har vundet priser gang på gang for deres billed kavlitet. Min kammerat har denne skærm og den er super god og se lige prisen

http://dk.pricerunner.com/sound-and-vision/vision/tv/624452/prices
Avatar billede swordcat Nybegynder
09. maj 2007 - 14:32 #9
Lukker....ikke noget jeg kunne bruge
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
09. maj 2007 - 15:08 #10
Var det så ikke en ide at du selv gav nogle flere inputs til de råd folk er kommet med. Det er jo ikke nemt at rådgive dig hvis ikke du kommenterer det.