Avatar billede fusle Nybegynder
19. februar 2007 - 19:47 Der er 1 kommentar

Kernel 32 fejl.

Hej, alle sammen hvordan får jeg lavet min computer.
Min computer skriver fejl hver gang jeg går ind på www.unibet.dk og www.arto.dk --> Helst ingen kommentare på den sidste side. Hehe .

Den skriver explorer har lavet en fejl og lukkes. jeg går så ind og ser hvad fejlen er og den skriver :

AppName: iexplore.exe AppVer: 7.0.6000.16414
ModName: kernel32.dll
ModVer: 5.1.2600.2945 Offset: 00012a5b

På forhånd tak

Jeg har hentet hijackthis hvis det er nogen hjælp.
Avatar billede stigjorgensen Nybegynder
05. marts 2007 - 11:04 #1
Jeg tror du har plugins (evt flash) som laver balade...

I den engelske version gå til "tools / internet options / Programs / manage add-ins" og disable alle plugins for at se om det skulle hjælpe, hvis det gør kan du enable nogle stykker af gangen indtil du finder den som skaber problemerne..