Avatar billede mt2 Nybegynder
19. februar 2007 - 18:28 Der er 6 kommentarer

Fodboldhold logo

Hej

Jeg har startet et fodboldhold sammen med nogle venner, og vi skulle gerne bruge et logo som vi kan identificeres med.

Jeg har nogle enkelte krav til logoet, ellers er det bare at overraske mig med noget godt :)

Kravene:
Krav til logo.

Hovedbilledet skal være en mand (fodboldspiller). meget gerne med en bold enten ved fødderne i hånden eller noget, så man er klar over han er fodboldspiller.
Manden skal have en cirkel omkring sig. Han behøver ikke være inde i selv cirklen, den må gerne kante ham ved hovedet og fødderne.
Som en del af logoet skal der stå FC Panna (holdnavnet).
Hvis du har en ide til hvordan, så må der gerne være en stjerne i billedet. Gerne på en smart måde hvis du har en idé. (Ex at manden er formet som en stjerne).
Avatar billede mt2 Nybegynder
19. februar 2007 - 18:44 #1
Hvis jeg lige skal tilføje noget.
Størrelse: 300x300
Skal hovedsageligt bestå af mørke farver og ikke for mange effekter, da det skal være et nemt logo.
Da det er et street football hold, skal ham fodbold spilleren ikke være en alm. spiller med benskinner, fodboldstøvler, strømper osv. Bare en mand med en bold.
Avatar billede bill20 Nybegynder
20. februar 2007 - 07:42 #2
Avatar billede mt2 Nybegynder
20. februar 2007 - 16:43 #3
Hm,
Jeg er ikke helt tilfreds, selvom du er inde på noget af det rigtige.

Stjernen behøver ikke være der, det var kun hvis den kunne fikses ind i. Synes den kommer til bare at ligne ren fyld.
Manden er måske lidt for aktiv, hvis du forstår. Han må gerne bare stå i en stilling ud mod os, så vi kan se ham forfra - forstår du?
Logoet skal kunne trykkes på trøjer og derfor være enkel, skriften er derfor lidt for poppet, og måske prøv at rykke den op, så den rammer ind over cirklen i bunden.
Avatar billede bill20 Nybegynder
21. februar 2007 - 07:51 #4
Avatar billede simsevu Juniormester
26. februar 2007 - 17:18 #5
Hvis du ikke er tilfreds med "Bill"
Så vil jeg da også prøve hvis det er?
Er det lønnet.
Avatar billede simsevu Juniormester
26. februar 2007 - 18:16 #6
nå men alt om alt kan du se mit forslag på http://nadafear.dk/logo.gif