Avatar billede loho03 Nybegynder
18. februar 2007 - 16:42 Der er 6 kommentarer

Brænde DVD med optagelser fra telefonen

Jeg downloadet nogle video sekvenser fra min telefon og vil gerne have dem brændt ned på min telefon. Jeg bruge Nero expres som program, men det vil ikke tage følgende fil der hedder 3gp til efternavn. Er der en der kan fortælle mig hvad jeg gøre. På forhånd tak
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. februar 2007 - 16:45 #1
Prøv et af flg. gratis programmer, som burde kunne konvertere fra 3GP til AVI som Nero måske vil have lettere ved at sluge:
  • Kate's Video Convertor: http://www.fakewebcam.com/vfcc.asp
  • Mobile 3GP Converter: http://www.miksoft.net/mobile3GPconverter.htm
  • SUPER: http://www.erightsoft.com/SUPER.html

// Old-Faithful™
Avatar billede loho03 Nybegynder
18. februar 2007 - 17:50 #2
Jeg har prøvet med den første og går også lov til at komme ind i programmet. Finder filen og siger den skal laves om til en avi fil og trykker herefter på convert, men der sker ingen ting. Gør jeg noget galt
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. februar 2007 - 18:21 #3
Muligvis, men prøv det 2. program på listen så.
Avatar billede loho03 Nybegynder
18. februar 2007 - 18:51 #4
Det har jeg i gang nu. Et program der hedder movavi video og det lader til det virker men nu vil den ikke læse min dvd.
Avatar billede loho03 Nybegynder
18. februar 2007 - 19:36 #5
Tusind tak for hjælpen. du har hjulpet mig meget
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. februar 2007 - 20:27 #6
Det var så lidt :-)

Jeg har lagt et svar, som du kan acceptere, hvis mit indlæg hjalp ;-)