Avatar billede duckie2 Nybegynder
18. februar 2007 - 16:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken PDA til foredrag

Hej

Jeg står over får, at skulle holde en række foredrag. Istedet for, at slæbe min slæbbare med rundt ville det være skønt at have min præsetation liggende i inderlommen som PDA

Nogen der har erfaringer med dette? Er det drift sikkert?

Nogen anbefalinger til hvilken jeg skal købe? Nogen med fjernbetjening.
På forhånd TAK

Hvordan kan jeg se om en PDA kan klare dette? Hvilke specifikationer skal jeg kikke efter?

Med Venlig Hilsen

Kenneth Boysen
Avatar billede jacla Nybegynder
18. februar 2007 - 16:47 #1
Det er lidt religion, men personligt bruger jeg HP
http://www.intelliglobe.dk/web/intelliglobe/sitemenu.nsf/start?openpage
http://www.hp.com/country/us/en/prodserv/handheld.html

Drift handler blandt andet om at huske opladeren, sikkerheden er alt, fra at slå IR Blue Tooth fra når det ikke skal bruges. Det afhænger også af hvilket netværk du er på og deres sikkerhed.

vh Jan

Men det
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
27. marts 2007 - 17:41 #2
Hej Jan,
Jeg har enkelte gange gjordt det via en Qtek 9100, Det var ikke helt optimalt da jeg synes det var noget bøvl at sætte op, samtidig med at batteritiden ikke er speciel optimal.

mvh Brian
http://relay.thingholm.dk/fidibus
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
06. september 2007 - 22:23 #3
Det kan ikke anbefales, hvis du holder bare en smule avancerede foredrag med lidt avanceret powerpoint.

PDA'er kan kun klare punktskrift og små billeder.

Man kan ikke redigere i Powerpoints på PDA'en - det skal klares på PC'en.

Det suger voldsomme ressourcer fra PDA'en - og kræver ekstra hardware.

Jeg har prøvet at køre en præsentation fra en HP iPAQ 4700 via Wi-Fi til en særlig projektor med indbygget Wi-Fi. Det fungerede, men var ret ustabilt. Jeg ville ikke satse på det, desværre.