Avatar billede winkler Nybegynder
18. februar 2007 - 15:39 Der er 1 kommentar

Telia lukker for mail konto

hej experter!

jeg har et problem med min mailkonto ved telia.
hver gang jeg vil sende email skriver den "Der er opstået en ukendt fejl. Emne 'test', Konto: 'mail1.stofanet.dk', Server: 'mail1.stofanet.dk', Protokol: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0B" og jeg har prøvet at slette outlook og lægge det ind igen. så ringede jeg til telia og fik at vide at jeg havde sendt virus ud og de så automatisk luker for min mail server i 3 timer så jeg måtte igang med virus scaner. har prøvet både NOD32, Norton Antivirus 2007 og housecall.antivirus.com alle med nyeste opdateringer og lige lidt hjlper det.
Er der en der har et forslag?

/Wnkler
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. februar 2007 - 20:17 #1
Tjah...
Lav en scanning med alle 3 igen - gem logfilerne og send dem ind til Stofanet som bevis på at du har en ren maskine.
Er dette ikke nok, er det op til DEM at bevise at du har virus, samt præcis HVILKEN vius du sender ud!!!