Avatar billede raos Nybegynder
18. februar 2007 - 13:49 Der er 5 kommentarer

Ønskes: ny mus der minder om Logitech MouseMan Wheel

Min gamle Logitech MouseMan Wheel mus (http://www.gb.tu-clausthal.de/uploads/pics/logitech-Mouseman-Wheel.jpg) er gået i stykker. Det fede den den mus er placeringen af thumb button. På alle nyere mus er den placeret flere centimere oppe på musen. Det jeg ønsker er at finde en mus med samme ergonomi som MouseMan, og med samme placering af thumb button.

Forslag modtages gerne...
Avatar billede screem_brille Novice
18. februar 2007 - 13:52 #1
køb en brugt ;) (har selv kun ovenstående mus til mine computere, både i trådløse og med kabel)
Avatar billede raos Nybegynder
18. februar 2007 - 13:59 #2
Problemet med at købe netop denne mus brugt er, at den gummi belægning der er på musen bliver meget ulækker, så der er ikke en option for mig
Avatar billede screem_brille Novice
18. februar 2007 - 14:07 #3
jo for man tager bare selve "coveret" fra den nye (brugte) og udskifter med det fra den gamle, det er kun 1 skrue der skal ud for at kunne gøre det. (eller man tager coveret af, og vasker det)
Avatar billede raos Nybegynder
18. februar 2007 - 14:50 #4
Det tror jeg ikke lige jeg forstod det der...
Avatar billede screem_brille Novice
18. februar 2007 - 14:54 #5
overdelen på musen kan nemt tages af, og vaskes, så det emd at den er beskidt klarer man jo nemt, du kan også bare tage elektronikken fra en ny (brugt) mus og montere i den gamle.