Avatar billede futurefreak Nybegynder
18. februar 2007 - 11:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søges kodefessor - haves penge

Hej forum
Jeg leder efter en fessor som kan lave noget mysql/php til mig for små penge (dvs. privat).

Følgende skal være slutresultatet:
"Uge x : tekst"

Der med menes, at uge X er = 1 til 52 som skal findes vha. dato/uge på client/server og teksten skal komme fra en tabel i mysql.

Der kræves naturligvis en ADMIN side med brugernavn samt passw. til at redigere tabellen med teksten.
Der skal kunne vælges uge og skiftes tekst ud uden at man skal slette gamle ugers tekst og de skal sorteres efter uge.

Så man kan sige der er to PHP scripts.
1. med ugevisning vha. php
2. tekstvisning vha php
Yderligere en Create Tabel til teksten og hvad der mere måtte være brug for.

Det skal være til at kopiere på flere private steder.

Kontakt mig gerne på MSN på lynge.nielsen snabel og så hot mail
Avatar billede danishmale Nybegynder
18. februar 2007 - 15:30 #1
Det kan vi nu godt finde ud af ;-) kontakt mig via http://data.svalekjaer.dk
Avatar billede futurefreak Nybegynder
18. februar 2007 - 19:21 #2
har fået kontakt til nogen - lukker
Avatar billede futurefreak Nybegynder
18. februar 2007 - 20:46 #3
hov - nej, ikke lige til denne løsning her ...
Avatar billede peter_koelgaard Nybegynder
25. februar 2007 - 18:32 #4
hej,

jeg har en løsning klar, hvis du stadig skal bruge den...

mvh. Peter Kølgaard,
pete@peteswebshop.com
Avatar billede futurefreak Nybegynder
26. februar 2007 - 08:48 #5
Det kan måske komme på tale ...