Avatar billede blanken Praktikant
17. februar 2007 - 22:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Gemme dokument som billede

Hey,

Jeg har et word dokument som jeg gerne vil gemme som et billede (jpg).

Hvis dette er muligt, hvordan gør jeg?

Jeg bruger word 2002.

Point til den, der kan løse mit problem.
Avatar billede anders_h Novice
17. februar 2007 - 22:42 #1
Måske er der noget du kan bruge her

http://www.freedownloadscenter.com/Best/doc-to-jpg-free.html

Har dog ikke testet.
Avatar billede dior Nybegynder
17. februar 2007 - 23:10 #2
Jeg mener du kan tage et skærmprint af Worddokumentet.Når du så har gjort det,kan du åbne Paint,og indsætte det dér.Og så skulle du gerne kunne gemme det som et JPEG billede.
Avatar billede blanken Praktikant
17. februar 2007 - 23:34 #3
Super dior, det var lige det jeg søgte. Var ellers i gang med at skulle skanne dokumentet og så gemme det som jpg billede.

Tak for hurtig hjælp.
Avatar billede blanken Praktikant
17. februar 2007 - 23:35 #4
Damm, det var forkert. Det var ikke dig anders - fejl.

Dior - læg et svar. Det var møntet på dig.
Avatar billede blanken Praktikant
17. februar 2007 - 23:59 #5
Øh, det kan du jo ikke. Har oprettet nyt indlæg hvor du kan lægge et svar.

Det gik lidt stærkt. Havde samtale på messenger og div. surfing på net samtidig. Og ja, det gik galt.

anders_h behold bare point. Jeg kan godt undvære disse.

God dag!
Avatar billede dior Nybegynder
18. februar 2007 - 00:18 #6
Kender det godt selv når man er flere steder på én gang :-)
Takker for point hvis det var mit råd du kunne bruge :-)
Hej fra dior.
Avatar billede dior Nybegynder
18. februar 2007 - 00:19 #7
Ps.Var det en fejl jeg fik point?Så kan jeg nok ikke aflevere dem tilbage på nogen måde?
Avatar billede dior Nybegynder
18. februar 2007 - 00:24 #8
Læser dit svar i morgen.Håber bare du fandt ud af problemet :-) Jeg fik selv hjælp i dag herinde om et lignende spørgsmål :-)
Avatar billede dior Nybegynder
18. februar 2007 - 00:42 #9
Hovsa.Er lidt forvirret ang.pointsystemet.Jeg har ikke været herinde så mange dage ;-)
Avatar billede blanken Praktikant
18. februar 2007 - 00:55 #10
dior: http://www.eksperten.dk/spm/763217 læg et svar her og du får hermed dine point. Dit svar var helt fint. Tak for hjælpen.

Kan se at du er rimelig nyoprettet - velkommen hertil :)

Har du spørgsmål til brug af siden så tjek http://expfaq.dk/ men du kan også stille dem her (fri debat). Det er en gylden regel at spørgsmål omkring brug af E intet koster i point.
Avatar billede dior Nybegynder
18. februar 2007 - 01:06 #11
Hej igen,Blanken :-)
Takker for velkomsten.
Også tak for rådet om fri debat.Det er rart at vide.
Sov dejligt,og på genskriv igen en anden gang.
Hej fra dior :-)
Avatar billede blanken Praktikant
18. februar 2007 - 01:10 #12
hov hov dior. husk at få dine point i http://www.eksperten.dk/spm/763217  du skriver bare hej til mig og lægger et svar i stedet for en kommentar (ude til venstre, hvor du skriver teksten). Klik på mit link.
Avatar billede anders_h Novice
18. februar 2007 - 22:46 #13
Øh, lidt forvirrende, men skal jeg ikke bare oprette et spm. med point til dig blanken, så du kan få dem igen?
Avatar billede blanken Praktikant
19. februar 2007 - 14:50 #14
Bare behold point anders_h.