Avatar billede mgk2 Nybegynder
27. maj 2001 - 20:13 Der er 18 kommentarer og
5 løsninger

Mit spørgsmål

Hvilken e-mailudbyder skal jeg vælge?
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
27. maj 2001 - 20:14 #1
hotmail

Hvis du vil have din outlook til at køre på den!
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
27. maj 2001 - 20:14 #2
Avatar billede kapla Nybegynder
27. maj 2001 - 20:15 #3
Avatar billede riversen Nybegynder
27. maj 2001 - 20:15 #4
alt andet en teleduminak. Skal du bare bruge en e-mail eller hvad?
Avatar billede prodic Mester
27. maj 2001 - 20:16 #5
hvorfor svarer folk på noget så simpelt???
Avatar billede riversen Nybegynder
27. maj 2001 - 20:17 #6
eksperten er vel for alle
Avatar billede nomiz Nybegynder
27. maj 2001 - 20:18 #7
heller ikke fordi det lugter fælt, vel? - sir_xxx og kapla kunne i ikke regne det ud?
Avatar billede k_s Nybegynder
27. maj 2001 - 20:18 #8
www.scannet.dk hvis det må koste lidt, men så kommder det også til at hedde ditvalg@ditvalg.dk
Avatar billede egede Nybegynder
27. maj 2001 - 20:18 #9
300 point er for meget for sådan et svar.
Avatar billede rickypriv Nybegynder
27. maj 2001 - 20:18 #10
Jeg kan da kun anbefale TDC:

1. Deres servere har næsten aldrig nedbrud.
2. Du kan vælge mellem et hav af email-domæner (@mail.tele.dk, @privat.dk, @familie.dk etc)
3. Du kan læse og sende mail via mail.opasia.dk
4. Email serveren er aldrig langsom!
5. Du kan selv vælge kode
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 20:19 #11
Danmarks til dato billigste internet udbyder er idag WorldOnline Helt ned til 3 øre i min.(hvilket du kan se i Telestyrelsens oversigt for hele Danmark) Ellers er det næsten ligemeget hvor du opretter en mail-adr.!!!

MVH Danny
Avatar billede kapla Nybegynder
27. maj 2001 - 20:20 #12
At der er 300 point er ikke ensbetydende med at det er snyd
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
27. maj 2001 - 20:21 #13
Jeg er dum i mit hovede fordi jeg svarede her!
Det er jo ikke fordi jeg gerne vil have 300 point...OVERHOVEDET da
Avatar billede riversen Nybegynder
27. maj 2001 - 20:21 #14
hvad er det der lugter fælt? det er vel et ganske reelt spørgsmål, som en ny bruger bare giver 300 point til.

Det er jo sket før at nye brugere giver så mange point, men derfor er det ikke snyd
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 20:22 #15
...hvad vil du gerne kunne hos din  udbyder?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
27. maj 2001 - 20:23 #16
jeg kan godt lide bluemail.dk
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 20:27 #17
...jeg prøver lige igen...jeg forsvinde jo i mængden...HVAD VIL DU GERNE KUNNE HOS EN EVENTUEL UDBYDER?
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 20:41 #18
DANMARKS TIL DATO BILLIGSTE INTERNET-UDBYDER ER IDAG \"WORLD-ONLINE\" MED HELT NED TIL 3 ØRE I MIN.! (hvilket du kan se hos TELESTYRELSENS oversigt for hele danmark!!!)
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
27. maj 2001 - 20:43 #19
Hvorfor råber du??
Jeg er ret sikker på han nok skal se det!
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 20:47 #20
Hahaha...ja men jeg forsvinder jo næsten i mængden...ville bare være sikker på at min oplysning ikke gik tabt. Nu er der for en gang skyld noget jeg har forstand på!

Venligst Danny
Avatar billede rickypriv Nybegynder
27. maj 2001 - 20:50 #21
LOL . griner for vildt!!
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
27. maj 2001 - 20:52 #22
Han tager sikkert de points igen  :-)

300 er nok i overkanten
Avatar billede nmr Nybegynder
28. maj 2001 - 16:13 #23
Hotmail og dets lige er, efter min mening, ikke til at holde ud. Nej, jeg anbefaler at du opretter et \"betalingsabonnement\" (minutpris) som du så aldrig bruger. Fx. hos www.wanadoo.dk eller en af de andre. Du får en (ordentlig) mail konto, som du så kan køre via outlook eller outlook ekspress.

Mon han er deruder.......??????