Avatar billede eyesonly Nybegynder
17. februar 2007 - 17:19 Der er 1 løsning

Kan ikke tilslutte 2 skærme til Leadtek WinFast PX7100 GS TDH

Jeg har lige købt et Leadtek WinFast PX7100 GS TDH, med henblik på at tilslutte 2 skærme til min computer. Kortet har 2 skærm indgange (en DVI og en standard), men med en konverter har jeg tilsluttet 2 standard skærme. Desværre går det kun delvist godt, da Windows kun finder 1 skærm og sender det samme output til begge skærme.

Jeg kan ikke bruge nVidia's medfølgende software til at udvidde mit desktop og heller ikke egenskaber for skrivebord. Jeg mener det skyldes at jeg kun kan se 1 skærm i enhedshådtering.

Nogle med det samme grafikkort eller lignende problem der kan hjælpe?
Avatar billede eyesonly Nybegynder
13. april 2007 - 10:51 #1
Jeg har hørt fra Leadtek support og lige netop det grafikkort jeg havde bestilt virker kun med 2 skærme, hvis den ene er DVI og den anden er standard. Den kunne ikke bruges med 2 standard skærme, selvom man bruger en DVI adapter.