Avatar billede bjarne-b Nybegynder
17. februar 2007 - 16:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bærbar underlig efter tab

Jeg kom ved et uheld til at tabe min computer her den anden dag. Efterfølgende er den begyndt at tage lang tid om at starte op... Har windows xp... jeg har målt den tid den tager om at loade windows til ca. 5 minutter... nogen der har en ide om hvad der kan være sket?
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2007 - 16:15 #1
Hjælper næppe men prøv alligevel en gang chkdsk  http://www.helgec.dk/chkdsk.html
Avatar billede huset Praktikant
17. februar 2007 - 16:16 #2
Tjek om der er faldet en RAM blok ud. Kommer selvfølgelig an på hvorden de sidder monteret
Avatar billede c-holst Novice
17. februar 2007 - 16:41 #3
har denne tråd relation til den anden tråd du lige har oprettet, eller er der tale om 2 forskellige maskiner?
Avatar billede bjarne-b Nybegynder
17. februar 2007 - 16:42 #4
Hvilken anden tråd?
Avatar billede c-holst Novice
17. februar 2007 - 16:42 #5
glem den kommentar, jeg var lidt hurtig ude der:-)
Avatar billede bjarne-b Nybegynder
17. februar 2007 - 16:43 #6
ok
Avatar billede jacla Nybegynder
17. februar 2007 - 17:05 #7
Hvis guiden "langsom pomputer" på www.arlet.dk ikke hjælper, er det en hardware skade den har fået.

vh jacla
Avatar billede bjarne-b Nybegynder
17. februar 2007 - 19:43 #8
Fandt selv ud af det... en formatering var nok...
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2007 - 20:14 #9
har jeg ret i at du overhovedet ikke prøvede det der blev foreslået
Avatar billede bjarne-b Nybegynder
18. februar 2007 - 10:43 #10
nej... rent faktisk så har jeg en mistanke om at der er noget hardware i stykker, men et hjalp lidt at formatere den...
Avatar billede huset Praktikant
18. februar 2007 - 10:45 #11
En formatering løser da ikke defekt hardware!