Avatar billede dior Nybegynder
17. februar 2007 - 09:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Word-Wordart.

Hej.
Jeg har siddet og leget lidt med billeder/Wordart.Har sat Wordart skrift på billedet. http://peecee.dk/?id=28905 Jeg har så bare glemt,hvordan jeg gemmer det som JPEG.Nogle siger det ikke kan lade sig gøre at gemme et Worddokument som JPEG.Men det véd jeg det kan,for har lavet det før,men bare glemt hvordan :-(
Håber meget på hjælp :-)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
17. februar 2007 - 09:59 #1
Du kan altid bruge "print Screen" og så klippe det ind i paint eller andet billed-program.

Jeg kender ikke til en futures i Word der kan gemme som JPG/JPEG

Men mit forslag det virker i alt fald... :-)
Avatar billede dior Nybegynder
17. februar 2007 - 11:44 #2
Tusind tak skal du have.Nu kan jeg da godt huske det var sådan det skulle gøres :-)Nu er min dag reddet ;-) God weekend til dig.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
17. februar 2007 - 11:45 #3
Tak i lige måde.

Glad for jeg kunne hjælpe :-)
Avatar billede dior Nybegynder
17. februar 2007 - 11:50 #4
Fik du pointene?Jeg er ikke helt inde i de forskellige ting endnu :-)
Avatar billede hcma Novice
17. februar 2007 - 12:42 #5
dior >>  og hvis du gør, som du har fået vejledning på i dit andet spørgsmål vedr. wordart, er du fri for at beskære et screen-dump, men får kun det du har markeret ind i billedprogrammet, hvor du så gemmer som *.jpeg

Om du laver "print screen" og så sætter det ind i et billedprogram eller du kopierer og sætter derind, er i princippet det samme, da der i begge tilfælde kopieres til udklipsholderen, hvorfra du så sætte det ind i f.eks. Paint
Avatar billede hcma Novice
17. februar 2007 - 12:43 #6
kuinklusionen er altså:  man kan IKKE gemme direkte fra word som *.jpeg
Avatar billede dior Nybegynder
17. februar 2007 - 23:35 #7
Også tak for hjælpen til dig,hcma :-)