Avatar billede mysenstein Novice
17. februar 2007 - 07:02 Der er 3 kommentarer

Nogen der ved noget om SMC drivere til Vista

Hej hej

Ganske simpelt spørgsmål: Er der nogen der har inside viden om hvornår og hvis SMC udgiver drivere til Vista?

Jeg mangler en driver til mit PCMCIA kort: SMC2835W

Håber der er nogen der ved det - eller at der er en alternativ løsning. Min XP driver kan nemlig ikke bruges. Computeren finder godt nok kortet, men jeg kan ikke connecte til min router. Og mit kort virker fint i XP. ... Som jeg er blevet nødt til at genindstallere af samme årsag -> nederen

Mvh Lui
Avatar billede x86 Nybegynder
17. februar 2007 - 07:23 #1
Hej prøv disse http://www.phoenixnetworks.net/atheros/atheros-3.1.1.50.zip

De skulle virke til SMC2835w
Avatar billede anders_h Novice
17. februar 2007 - 17:44 #2
Ellers kan du prøve midlertidigt at koble computeren direkte til internettet, og så se om Vista automatisk finder driver. Jeg har selv et SMC-kort (godt nok usb), og der fandt Vista selv driver, så det er da et forsøg værd.

Mvh. Anders
Avatar billede mysenstein Novice
11. juni 2007 - 21:50 #3
Hej ... med meget stor forsinkelse.

Jeg prøvede for ca. en uge siden at installere Vista igen. (jeg har ikke haft plads til det i kalenderen før nu). Og desværre virker hverken det ene eller det andet råd. Og som det ser ud lige nu, tror jeg ikke SMC har tænkt sig at udgive Vista driverer til mit kort.

Mvh Lui