Avatar billede x-pro Nybegynder
16. februar 2007 - 21:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

skærm vender forkert

Tja min dreng var inde og spille et spil på mce som er tilsluttet fjernsynet og har fået lagt skærmbilledet ned. Dvs selve de grafik tilstande jeg nu kan vælge er 768*1024 istedet for 1024*768. Dette gælder alle de tilstande jeg kan vælge. Har prøvet at slette driveren og installere den igen. Hvordan får jeg det tilbage til normalt ????
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2007 - 21:14 #1
hvis det er et ATI Radeon skærmkort du har, har du noget som hedder ATI Catalyst Center; og derinde kan du rotere skærmen.
Mon ikke du har noget tilsvarende hvis det er et andet skærm-/grafikkort
Avatar billede x-pro Nybegynder
16. februar 2007 - 21:57 #2
hehe det var intel onboard, mem jo du har ret. Det var ordet rotation og ikke pivot jeg skulle søge efter. Smid et svar og tak for hjælpen
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2007 - 22:10 #3
svar  :o)
Avatar billede hcma Novice
18. februar 2007 - 13:59 #4
takker for point  :o)