Avatar billede avarta Praktikant
16. februar 2007 - 14:25 Der er 1 løsning

iTunes database

Hej alle!

Jeg er i øjeblikket i gang med at forberede en genstartning af min computer til fabriksindstillinger, da jeg ønsker den skal være lidt mere stabil osv.

Af samme årsag har jeg flyttet mine knap 5500 musiknumre over på en ekstern harddisk for senere at lægge dem ind på computeren igen. Da jeg godt kunne tænke mig at iTunes bevarede de forskellige data som f.eks. antal afspilninger, ratings osv., tænkte jeg på om disse oplysninger ligger i en form for database-fil?? Jeg kan se, at der i min iTunes-mappe ligger nogle filer der hedder "iTunes Library.itl" og "iTunes Music Library.xml". Kan det være dem?

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig, da jeg tvivler på at disse oplysninger er "indbygget" i selve musikfilen (modsat oplysninger som titel, kunstner osv.)

Mvh. Daniel
Avatar billede avarta Praktikant
25. februar 2007 - 20:22 #1
Det var der tilsyneladende ingen der vidste..