Avatar billede sejs Nybegynder
24. november 1999 - 21:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Acces 2000 - Frontapge 2000

Jeg har lavet en database i Acces 2000. Da jeg gerne vil kunne se oplysningerne online, har jeg hørt, at man kan kæde en acces database sammen med frontpage. Hvordan gør jeg, der må også gerne kunne søges. I min databasen, er inholdet delt ind i forskellige kategorier, som gerne skulle have en side hver online !!
Jeg har mit egent webhotel, men jeg må IKKE bruge ASP
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
24. november 1999 - 22:36 #1
Hvis du ikke må bruge ASP, hjælper FP dig ikke
Avatar billede holmager Nybegynder
24. november 1999 - 22:51 #2
Ingen ASP.....så bliver der ikke muligheder for den store dynamik.
hvis ikke du har mulighed for at bruge ASP på dit webhotel hvad så med ODBC, databaser m.v.
Hvis heller ikke dette, så skift webhotel.
Avatar billede jkjonline Nybegynder
24. november 1999 - 23:44 #3
Hej sejs,
Når dit webhotel ikke understøtter ASP kan det skyldes 2 ting:
1) Hotelet køre på Linux - asp er lavet af microsoft og ikke frigivet som open source som f.eks. php. Hvis dette er tilfældet kan du ikke udnytte databaserne på hotelet da Frontpage ikke fuldt ud er understøttet.
2) Hotelet er bange for de sikkerheds risikore det unægteligt er ved at understøtte asp. De vil derfor heller ikke have databaser på deres webhotel.
Avatar billede sejs Nybegynder
25. november 1999 - 18:12 #4
Mit webhotel er et Unix, som kun understøtter CGI
Avatar billede hallo Nybegynder
01. august 2000 - 10:19 #5
Fandt ud af det med hjælp fra dem
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2000 - 23:58 #6
Tja i dette spørgsmål indrømmer sejs faktisk at vedkommende også er hallo, så der er nok ingen tvivl om en bruger her, som leger dobbelbruger.