Avatar billede brugs Nybegynder
15. februar 2007 - 22:40 Der er 16 kommentarer

Hijack this

Hej Eksperter

Min pc er blevet temmelig langsom i opstart. Jeg har prøvet at køre hijack.. er der nogen der kan sige mig om der er noget galt, eller kan fortælle mig hvad jeg kan gøre for et øge opstartshastigheden af win. og programmer,...

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 22:30:47, on 15-02-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\GEARSec.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\SolidWorks\COSMOS\FloWorks\binCFW\StandAloneSlv.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile2\Application Launcher\Application Launcher.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Program Files\Common Files\Teleca Shared\CapabilityManager.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Common Files\Teleca Shared\Generic.exe
C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile2\Mobile Phone Monitor\epmworker.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\usnsvc.exe
C:\Program Files\Opera\Opera.exe
C:\Documents and Settings\Brian Svenningsen\Desktop\hijackthis.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [frymxins] "C:\Program Files\ATI Technologies\Fire GL 3D Studio Max\atiimxgl"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Sony Ericsson PC Suite] "C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile2\Application Launcher\Application Launcher.exe" /startoptions
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Norton SystemWorks] C:\Program Files\Norton SystemWorks\CfgWiz.exe  /GUID {05858CFD-5CC4-4ceb-AAAF-CF00BF39736A} /MODE CfgWiz
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Synchronizer.lnk = C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\AdobeCollabSync.exe

og dette.....

StartupList report, 15-02-2007, 22:31:57
StartupList version: 1.52.2
Started from : C:\Documents and Settings\Brian Svenningsen\Desktop\hijackthis.EXE
Detected: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
Detected: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
* Using default options
* Showing rarely important sections
==================================================

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\WINDOWS\System32\GEARSec.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\SolidWorks\COSMOS\FloWorks\binCFW\StandAloneSlv.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile2\Application Launcher\Application Launcher.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Program Files\Common Files\Teleca Shared\CapabilityManager.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Common Files\Teleca Shared\Generic.exe
C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile2\Mobile Phone Monitor\epmworker.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\usnsvc.exe
C:\Program Files\Opera\Opera.exe
C:\Documents and Settings\Brian Svenningsen\Desktop\hijackthis.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

--------------------------------------------------

Listing of startup folders:

Shell folders Startup:
[C:\Documents and Settings\Brian Svenningsen\Start Menu\Programs\Startup]
Adobe Gamma.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe

Shell folders Common Startup:
[C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup]
Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\reader_sl.exe
Adobe Reader Synchronizer.lnk = C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\AdobeCollabSync.exe

--------------------------------------------------

Checking Windows NT UserInit:

[HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
UserInit = C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,

--------------------------------------------------

Autorun entries from Registry:
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

ATIPTA = C:\Program Files\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
frymxins = "C:\Program Files\ATI Technologies\Fire GL 3D Studio Max\atiimxgl"
ccApp = "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
Symantec NetDriver Monitor = C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
SynTPLpr = C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
SynTPEnh = C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
SunJavaUpdateSched = "C:\Program Files\Java\jre1.5.0_10\bin\jusched.exe"
Sony Ericsson PC Suite = "C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile2\Application Launcher\Application Launcher.exe" /startoptions
BluetoothAuthenticationAgent = rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
RegistryMechanic =
Acrobat Assistant 7.0 = "C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
NeroCheck = C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe

--------------------------------------------------

Autorun entries from Registry:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Norton SystemWorks = C:\Program Files\Norton SystemWorks\CfgWiz.exe  /GUID {05858CFD-5CC4-4ceb-AAAF-CF00BF39736A} /MODE CfgWiz
MsnMsgr = "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
ctfmon.exe = C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

--------------------------------------------------

Enumerating Active Setup stub paths:
HKLM\Software\Microsoft\Active Setup\Installed Components
(* = disabled by HKCU twin)

[>{22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95}]
StubPath = C:\WINDOWS\inf\unregmp2.exe /ShowWMP

[>{26923b43-4d38-484f-9b9e-de460746276c}] *
StubPath = %systemroot%\system32\shmgrate.exe OCInstallUserConfigIE

[>{881dd1c5-3dcf-431b-b061-f3f88e8be88a}]
StubPath = %systemroot%\system32\shmgrate.exe OCInstallUserConfigOE

[{2C7339CF-2B09-4501-B3F3-F3508C9228ED}] *
StubPath = %SystemRoot%\system32\regsvr32.exe /s /n /i:/UserInstall %SystemRoot%\system32\themeui.dll

[{44BBA840-CC51-11CF-AAFA-00AA00B6015C}] *
StubPath = "%ProgramFiles%\Outlook Express\setup50.exe" /APP:OE /CALLER:WINNT /user /install

[{7790769C-0471-11d2-AF11-00C04FA35D02}] *
StubPath = "%ProgramFiles%\Outlook Express\setup50.exe" /APP:WAB /CALLER:WINNT /user /install

[{89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4340}] *
StubPath = regsvr32.exe /s /n /i:U shell32.dll

[{89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}] *
StubPath = %SystemRoot%\system32\ie4uinit.exe

[{89B4C1CD-B018-4511-B0A1-5476DBF70820}] *
StubPath = C:\WINDOWS\system32\Rundll32.exe C:\WINDOWS\system32\mscories.dll,Install

--------------------------------------------------

Shell & screensaver key from C:\WINDOWS\SYSTEM.INI:

Shell=*INI section not found*
SCRNSAVE.EXE=*INI section not found*
drivers=*INI section not found*

Shell & screensaver key from Registry:

Shell=Explorer.exe
SCRNSAVE.EXE=C:\WINDOWS\system32\logon.scr
drivers=*Registry value not found*

Policies Shell key:

HKCU\..\Policies: Shell=*Registry key not found*
HKLM\..\Policies: Shell=*Registry value not found*

--------------------------------------------------

Checking for EXPLORER.EXE instances:

C:\WINDOWS\Explorer.exe: PRESENT!

C:\Explorer.exe: not present
C:\WINDOWS\Explorer\Explorer.exe: not present
C:\WINDOWS\System\Explorer.exe: not present
C:\WINDOWS\System32\Explorer.exe: not present
C:\WINDOWS\Command\Explorer.exe: not present
C:\WINDOWS\Fonts\Explorer.exe: not present

--------------------------------------------------

Checking for superhidden extensions:

.lnk: HIDDEN! (arrow overlay: yes)
.pif: HIDDEN! (arrow overlay: yes)
.exe: not hidden
.com: not hidden
.bat: not hidden
.hta: not hidden
.scr: not hidden
.shs: HIDDEN!
.shb: HIDDEN!
.vbs: not hidden
.vbe: not hidden
.wsh: not hidden
.scf: HIDDEN! (arrow overlay: NO!)
.url: HIDDEN! (arrow overlay: yes)
.js: not hidden
.jse: not hidden

--------------------------------------------------

Enumerating Browser Helper Objects:

(no name) - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3}
(no name) - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43}
(no name) - (no file) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045}
(no name) - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910}
NAV Helper - C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872}

--------------------------------------------------

Enumerating Task Scheduler jobs:

Norton AntiVirus - Scan my computer - Brian Svenningsen.job
Norton SystemWorks One Button Checkup.job
Symantec Drmc.job

--------------------------------------------------

Enumerating Download Program Files:

[Util Class]
InProcServer32 = C:\Program Files\TDC\Digital Signatur CSP\csputil.dll
CODEBASE = https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe

[Shockwave Flash Object]
InProcServer32 = C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\Flash9b.ocx
CODEBASE = http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

--------------------------------------------------

Enumerating Winsock LSP files:

NameSpace #4: C:\WINDOWS\system32\wshbth.dll

--------------------------------------------------

Enumerating Windows NT/2000/XP services

Ati HotKey Poller: %SystemRoot%\system32\Ati2evxx.exe (autostart)
Windows Audio: %SystemRoot%\System32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Automatic LiveUpdate Scheduler: "C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe" (autostart)
Background Intelligent Transfer Service: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Computer Browser: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Bluetooth Support Service: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k bthsvcs (autostart)
Symantec Event Manager: "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe" (autostart)
Symantec Settings Manager: "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe" (autostart)
Cryptographic Services: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
DCOM Server Process Launcher: %SystemRoot%\system32\svchost -k DcomLaunch (autostart)
DHCP Client: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
DNS Client: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k NetworkService (autostart)
Error Reporting Service: %SystemRoot%\System32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Event Log: %SystemRoot%\system32\services.exe (autostart)
Help and Support: %SystemRoot%\System32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
HID Input Service: %SystemRoot%\System32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
ThinkPad PM Service: %SystemRoot%\system32\ibmpmsvc.exe (autostart)
IrDA Protocol: system32\DRIVERS\irda.sys (autostart)
Infrared Monitor: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Server: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Workstation: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
TCP/IP NetBIOS Helper: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k LocalService (autostart)
Machine Debug Manager: "C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE" (autostart)
Norton AntiVirus Auto-Protect Service: "C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe" (autostart)
Norton AntiVirus Firewall Monitor Service: "C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe" (autostart)
Plug and Play: %SystemRoot%\system32\services.exe (autostart)
IPSEC Services: %SystemRoot%\system32\lsass.exe (autostart)
Protected Storage: %SystemRoot%\system32\lsass.exe (autostart)
Remote Solver for COSMOSFloWorks 2006: C:\Program Files\SolidWorks\COSMOS\FloWorks\binCFW\StandAloneSlv.exe (autostart)
Remote Registry: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k LocalService (autostart)
Remote Procedure Call (RPC): %SystemRoot%\system32\svchost -k rpcss (autostart)
Security Accounts Manager: %SystemRoot%\system32\lsass.exe (autostart)
ScriptBlocking Service: C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe (autostart)
Task Scheduler: %SystemRoot%\System32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Secondary Logon: %SystemRoot%\System32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
System Event Notification: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Windows Firewall/Internet Connection Sharing (ICS): %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Shell Hardware Detection: %SystemRoot%\System32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Symantec Network Drivers Service: "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe" (autostart)
Symantec SPBBCSvc: "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe" (autostart)
Speed Disk service: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SPEEDD~1\NOPDB.EXE (autostart)
Print Spooler: %SystemRoot%\system32\spoolsv.exe (autostart)
System Restore Service: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Windows Image Acquisition (WIA): %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k imgsvc (autostart)
Symantec Core LC: C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe (autostart)
symlcbrd: \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\symlcbrd.sys (autostart)
Themes: %SystemRoot%\System32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Distributed Link Tracking Client: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Windows User Mode Driver Framework: C:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe (autostart)
Windows Time: %SystemRoot%\System32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
WebClient: %SystemRoot%\system32\svchost.exe -k LocalService (autostart)
Windows Management Instrumentation: %systemroot%\system32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Security Center: %SystemRoot%\System32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Automatic Updates: %systemroot%\system32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)
Wireless Zero Configuration: %SystemRoot%\System32\svchost.exe -k netsvcs (autostart)

--------------------------------------------------

Enumerating Windows NT logon/logoff scripts:
*No scripts set to run*

Windows NT checkdisk command:
BootExecute = autocheck autochk *

Windows NT 'Wininit.ini':
PendingFileRenameOperations: C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1||C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~3||C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~2||C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~4||C:\Program Files\Norton SystemWorks\Winfax||C:\Program Files\Norton SystemWorks\Delfax||C:\PROGRA~1\NORTON~1||C:\Config.Msi\38769.rbf||C:\DOCUME~1\BRIANS~1\LOCALS~1\Temp\SymSetup.ini

--------------------------------------------------

Enumerating ShellServiceObjectDelayLoad items:

PostBootReminder: C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll
CDBurn: C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll
WebCheck: C:\WINDOWS\system32\webcheck.dll
SysTray: C:\WINDOWS\system32\stobject.dll

--------------------------------------------------
End of report, 14.846 bytes
Report generated in 0,131 seconds

Command line options:
  /verbose  - to add additional info on each section
  /complete - to include empty sections and unsuspicious data
  /full    - to include several rarely-important sections
  /force9x  - to include Win9x-only startups even if running on WinNT
  /forcent  - to include WinNT-only startups even if running on Win9x
  /forceall - to include all Win9x and WinNT startups, regardless of platform
  /history  - to list version history only

PFT

Brian
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2007 - 23:02 #1
Kan kun sige 1 ting...

Norton er med til at sløve den.
Avatar billede den33 Nybegynder
16. februar 2007 - 11:07 #2
Avatar billede brugs Nybegynder
21. februar 2007 - 18:08 #3
Tak den33, det var brugbart, men løste ikke problemet med den sløve opstart :0(
Avatar billede den33 Nybegynder
21. februar 2007 - 18:12 #4
prøv at gå i kør og skriv msconfig, og gå i start og se om der er noget der der ser underligt ud.
Avatar billede brugs Nybegynder
21. februar 2007 - 18:21 #5
Der er lidt af hvert...
Der er en der hedder SNDmon  som ligger i en mappe der hedder symnet~1\SNDmon.exe/consumer... og så er der en uden navn eller sti..  og en cftmon
Avatar billede den33 Nybegynder
21. februar 2007 - 18:30 #6
SNDmon er vist en online scaning, det kan godt være at den scaner hver gang du starter op. prøv at slå den fra, og genstart.
Avatar billede den33 Nybegynder
21. februar 2007 - 18:31 #7
det samme med cftmon
Avatar billede brugs Nybegynder
21. februar 2007 - 18:48 #8
Har frakoblet:
ctfmon
SNDmon
Nerocheck
acrotray eg et par stykker til, men den hænger stadig i startup skærmen, som bliver på i over 2,5 min under opstart
Avatar billede den33 Nybegynder
21. februar 2007 - 19:02 #9
er der noget der kører under opstart, eller hænger hele pc bare.
hvis du har den originale cdrom kan du kører en chkdsk.
http://www.wintip.dk/xp/tools/chkdsk.htm
http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/chkdsk.mspx?mfr=true
Avatar billede brugs Nybegynder
21. februar 2007 - 20:07 #10
Der er ikke noget der hænger, Welcome skærmen vises bare i meget lang til, men det ser ud til at den kan afsluttets ved at trykke enter...
Jeg har kørt en chkdsk og viste ingen tegn på fejl..
Avatar billede den33 Nybegynder
21. februar 2007 - 20:16 #11
udmidlebart synes jeg du har rigtigt meget liggende på din pc, måske er den bare overfyldt, og trænger til en god oprydning. Hijackthis, kunne hele ikke genkende mange af de ting der lå på den.
prøv at køre en defrag, og prøv at rydde lidt op, hvor mange ram ha den, hvilken maskine er det.
Avatar billede brugs Nybegynder
21. februar 2007 - 20:29 #12
Jeg har en masse (desværre) nødvendige programmer, som jeg anvender til mit studie, så der er faktisk kun installeret de programmer som jeg har behov for og ingen spil eller lignende.. det er dog krævende programmer til forskellige typer af beregning og 3D vkt...
Det er en labtop IBM T40p md 2GB Ram, så der burde jo ikke være de store problemer...
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2007 - 20:40 #13
Er dette afprøvet?

Diskoprydning
Defragmentering

???
Avatar billede brugs Nybegynder
21. februar 2007 - 21:07 #14
Ja, den har fået turen, både defrag med windows egen og med nortons speed disk..
Avatar billede brugs Nybegynder
21. februar 2007 - 22:31 #15
Hvilket antivirus program kan det anbefales at bruge, I stedet for norton??
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2007 - 23:04 #16
Jeg skippede Norton til fordel for AVG free.
Har aldrig været mere tilfreds!