Avatar billede asker Nybegynder
15. februar 2007 - 14:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skal have lavet et Booking System

Jeg har brug for et booking system med kalender funktion, hvor medlemmer udrustes med hver et ID til login og styring, så de kan gå ind og booke en båd i Sejladsintervaller på 2 timer (fra eks. 12.00 - 14.00 osv.)
se brugsanvisning fra et eksisterende system i buden af dette dokument.
Systemet skal kunne indholde 4 både, men skal kunne udbygges.

I grove træk må det gerne rumme flg. features:

- Bookingsystem med køfunktion og mail-advarsler kun ved medlems login.
- Kalender og bådstatus som http://www.rmrc.dk/default.asp?Action=Login
- evt. Logbog pr. Båd
- Administrator modul til oprettelse af medlemmer og booking af stævner m.m.  disse skal kunne overrule allerede eksisterende reservationer -  eller administrator skal kunne slette alt....

Systemet må gerne være baseret på ASP-kodning med tilhørende ACESS database.
Se et link til et eksisterende booking system:  http://www.rmrc.dk/

Klippet fra et eksisterende system.
1: Gå frem til booking af både
2: Klik på den ønskede sejltid.
3: Du bliver nu bedt om at reserver en båd. Bemærk du har kun reserveret båden
4: Du kan nu se dine initialer oppe i venstre hjørne af ønskede sejltid.
5: Klik på sejltiden igen for at bekræfte sejltid. Dine initialer rykker nu til højre og står med fed skrift.
6: Du har nu sikret dig sejltiden,og det er kun xxx  som kan omstøde dette.
7: Bemærk man kan reservere adskillige sejltider men kun bekræfte 3.
8: Er alle både optaget gå da ud til højre og klik på ønskede sejltid under kølisten.
8: Du står nu i kø og vil blive kontaktet via mail når der er en sejltid ledig.
9: Når du modtager mail har du 24 timer til at bekræfte din sejltid, hvis ikke, går sejltiden til den næste i køen.
Avatar billede asker Nybegynder
15. februar 2007 - 14:51 #1
Systemet har en deadline til den 1. april i år - intereseret kan evt kontakte mig på admin(snabela)net2admin(dot)dk
Avatar billede dgivoni Nybegynder
15. februar 2007 - 14:58 #2
Hej Asker,

Er det mod betaling eller er der kun point i det?

mvh,
David
Avatar billede mcgoat Nybegynder
15. februar 2007 - 15:01 #3
Ikke rigtig relevant med henblik på opgaven, men når man besøger siden www.net2admin.dk vil den installere Kinesisk Tegnsæt *g* , er det meningen?
Avatar billede asker Nybegynder
15. februar 2007 - 15:07 #4
vi kan godt tale om betaling
Avatar billede asker Nybegynder
15. februar 2007 - 15:10 #5
til mcqoat -  nææææ  egentligt ikke, men det er vel altid radt at have ik!!
Avatar billede bauerdata Nybegynder
03. august 2007 - 19:05 #6
Nådede du at blive færdig ?
Avatar billede asker Nybegynder
24. februar 2009 - 09:55 #7
lukker
Avatar billede bentemil Praktikant
25. marts 2009 - 15:00 #8
Avatar billede olebole Juniormester
25. marts 2009 - 18:27 #9
bentemil >> mon ikke det skal være kodet af nogen, der kan som minimum kode helt elementær HTML?  ;o)