Avatar billede abc-2000 Nybegynder
15. februar 2007 - 10:06 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Tjen penge på dit site, hvor ?

Hej.

Ud over Tradedoubler.dk, hvor er det så muligt at tjene penge via sit site på?
Vi har nu på www.pro-street.dk kørt gratis i over 1½ år, og vil efterhånden gerne have lidt ind den anden vej, så tradedoubler og googleadwords er helt klart nogen muligheder.

Men findes der andre steder end disse?
Nu søger jeg ikke bare et tilfældigt link til en oversigt over en masse udenlandske sites hvor det kan gøres, men mere hvis I selv ligger inde med et sted I har prøvet eller som I allerede har gang i, hvor I Ved at det kan give.

Derud over, kunne det være rart hvis nogen af Jer kunne komme med forslag til, hvad I tror vi ville kunne tjene lidt ind på.
Vi er en hjemmeside med billeder fra alle mulige bilarrangementer, samt fotoserie af div. af folks biler. Dette er det primærere hos os.
Ud over det har vi forummet, hvor der desværre ikke lige sker det vilde at all.
Så laver vi nogen biltræf en gang i mellem, hvor folk kan komme og se på flotte udstillede biler, med præmier til vinderne og meget andet - det tænkte vi lidt på at tage en 10 kroners indgangspris for fx.
Så har vi på vores gamle system, haft Downloads, hvor vi havde baggrunde i som er spec. flotte billeder vi har lavet. Det kunne man evt også smide på, og så kræve X antal kroner for at folk kunne se. Eller, at de kunne betale X antal kroner, og så blive opgraderet for altid på hjemmesiden - hvordan Det så skal laves.

Jeg håber der er nogen der kunne tænke sig at komme med forslag, og informationer om steder hvor der er mulighed for sådan noget tradedoubler agtig indtjenings mulighed.

Tak
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2007 - 10:09 #1
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2007 - 10:11 #2
Jeg/Vi bruger selv google add på laptopworld, og vi er ganske tilfredse. Dog vil jeg klart anbefale du opdatere sitet optimalt til dette. Det mangler vi endnu
Avatar billede abc-2000 Nybegynder
15. februar 2007 - 10:12 #3
Huset: Har du selv prøvet nogen af de steder der?
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2007 - 10:13 #4
Avatar billede abc-2000 Nybegynder
15. februar 2007 - 10:15 #5
Okay, jeg prøver lige at læse på det sidste link der her en af dagene og se.

Tak pt
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2007 - 10:16 #6
Jeg har leget lidt med bannerbyt med visse firmaer, jeg ikke ønsker at nænve. Det gik kort og godt ud på, at vi skule vise en stak reklamer fra mange af Deres tilknyttet samarbejdspartnere rundt om på vores site. Dette ville resultere i, at vores banner ville blive vist rundt om på nettet. Det de lovede skete bare aldrig, og de reklamer der blev genereret på vores site fra dem indeholdt pornografiske ting mv..

Nu holder vi os til google adds. Det funker perfekt!
Avatar billede abc-2000 Nybegynder
15. februar 2007 - 10:26 #7
Okay.
Jeg synes bare at google er lidt svært.
Jeg havde det inde på vores gamle system, og fik afvide at vi skulle fylde siderne med ord som Biler og lign. for at kunne få bilrelateret stof på annoncerne. Men lige meget hvad, så blev det til alt muligt andet, som bøger, rejser, sygdomme og alt sådan noget helt vildt forskudt fra det det oprindeligt skulle have været om.

Nu har jeg ikke lige læst helt på det sidste link der, men kan man måske få det ændret, ved at følge det der står derinde?
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2007 - 10:34 #8
Det handler kort sagt om at få de mest søgte ord med på sit site. Tag udgangspunkt i vores site (laptopworld.dk)
Vi har beklageligt valgt laptop kontra notebook. Det viser sig så bare, at notebook er mere brugt i søgning på dette område end laptop er.

Vi har derfor på vores kommende site valgt, at smide ord ind som notebook, PDA og laptop. Dette ville efter en "eksperts" udsagn give flere hits.

Læs denne https://www.google.com/adsense/ og prøv at fange bufferzone herinde. Han har styr på det her!
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2007 - 10:46 #9
Jeg ville holde mig fra TradeDoubler, DanBan og selskaber som disse.
Hvis du tjener mange penge hos dem skal de nok finde en årsag til at du ikke skal få dem udbetalt.

Som "huset" foreslår så fungerer https://www.google.com/adsense/
super godt. Det ser pænere ud på dit site og du skal ikke selv udvælge annoncer da det klare google for dig.

ellers er det eneste der ellers holder når annoncøre køber annonceplads.
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2007 - 11:01 #10
Det var netop Danban jeg havde problemer med ;D
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2007 - 11:08 #11
yeps.. og det har jeg og mange andre også:)
TradeDoubler er lidt bedre, men i der kommer en dag så har man også et problem med dem:)

google er seriøse.
Avatar billede abc-2000 Nybegynder
16. februar 2007 - 17:13 #12
Dvs, det bedste skud I kan komme med er Google adwords ?
Avatar billede huset Praktikant
16. februar 2007 - 17:51 #13
Nok fra min side.
Avatar billede kalp Novice
16. februar 2007 - 17:58 #14
jeg kan ikke anbefale andre:)
Don't cheat and get paid.
Avatar billede huset Praktikant
16. februar 2007 - 21:49 #15
Ja, kan anbefale du IKKE sev klikker på reklamerne
Avatar billede huset Praktikant
21. februar 2007 - 08:54 #16
Svar nok?
Avatar billede huset Praktikant
24. februar 2007 - 11:01 #17
Tid til feedback fra opretter??
Avatar billede kalp Novice
24. februar 2007 - 11:13 #18
han har sikkert for travlt med at spendere sin nyfundne rigdom;o) he he
Avatar billede abc-2000 Nybegynder
24. februar 2007 - 12:18 #19
Heey

Ja jeg beklager sku.. Mit net har været nede de sidste Pænt mange dage! Hader det! Men nu virker det Endelig igen.

Nå men, dvs. at der ud fra hvad I mener, ikke findes noget bedre end lige Google Adwords. Jeg havde lidt tænkt, at der nok ikke gjorde det, men det Kunne jo være.

Nå, men jeg kendte jo godt adwords i starten, og søgte noget Andet end det, så hvad gør vi med points?
Avatar billede huset Praktikant
25. februar 2007 - 07:53 #20
.... det er jo op til dig selv - vi kunne jo ikke rigtig vide du kende adwords
Avatar billede huset Praktikant
25. februar 2007 - 08:15 #21
kende=kendte
Avatar billede abc-2000 Nybegynder
26. februar 2007 - 10:27 #22
Hmm, citat fra helt i starten af spørgsmålet:

"så tradedoubler og googleadwords er helt klart nogen " ...

? :-)
Avatar billede huset Praktikant
26. februar 2007 - 11:32 #23
Du skriver det er nogle muligheder, men ikke at du selv har erfaring med omtalte.
Hvad du gør med point er jo op til dig, men synes da vi har givet dig en god support.

Hopper fra tråden.
Avatar billede huset Praktikant
29. marts 2007 - 08:29 #24
Er der tid til feedback eller afslutning?