Avatar billede steffenhp Nybegynder
15. februar 2007 - 00:58 Der er 15 kommentarer

grafik i windows vista

Hey.. Efter jeg har installeret vista, sys jeg det hakker når jeg spiller fx. america army.. er der nogen der ved om man kan gøre noget ved det???
Avatar billede pezz Novice
15. februar 2007 - 01:53 #1
Det kan du sikkert. Prøv at lukke unødvendige services og deslige ned, går udfra der stadig er den slags i Vista :) En inkompatibel gfxkort driver kan nok også være årsag til din hakken.
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2007 - 09:39 #2
Hvilken maskine sidder du med ?

Er alt eye candy slået til, så håber jeg du har en hæftig spand!
Kan jo også være andet end Vista der får AA til at lagge. Evt din netforbindelse, serveren du spiller på osv
Avatar billede pezz Novice
15. februar 2007 - 09:49 #3
Jeg har hørt at Aero trækker tænder ud af din maskine hvis du også spiller, så det kan også være en mulighed (ja går ind under eyecandy, er blot en specificering)
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2007 - 09:59 #4
Vi starter snart på at teste med Vista på laptopworld, så jeg er spændt på at se Deres evner indenfor Vista.

Areo suger max fra computerne!
Avatar billede steffenhp Nybegynder
15. februar 2007 - 11:43 #5
hey tak for jeres svar.. jeg har en hp pavilion dv8235, den har aldrig haft problemer med grafikken. Men hvad er det i siger jeg skal prøve at lukke??? er ikke så meget inde i computer!!
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2007 - 11:56 #6
Du skal indunder de grafiske indstillinger, og lukke lidt af det grafiske ned. Hvor stor er din maskine?
Avatar billede steffenhp Nybegynder
15. februar 2007 - 12:56 #7
det er en centrino 1,66Hz 1024 MB ram Nvidia GeForce 7400 256 MB burde det ikke kunne køre det`??
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2007 - 13:14 #8
Ja, men nok ikke med alt på fuldskrue
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2007 - 19:38 #9
hmm hmmm...

Skal vi ikke lige finde ud af hvilken version af Vista der er tale om før der snakkes om at skrue ned for "eye candy"?

Er det Basic, er der ikke meget at skrue ned for... :D

P.s. har man XP Pro idag og bare vil opgradere til nyeste OS uden for meget "eye candy" er det Business man vælger - denne kræver ikke specielt meget mere end XP gør af din hardware.

Ultimate er versionen der har det hele og er den mest krævende.
Avatar billede pezz Novice
15. februar 2007 - 19:41 #10
Hehe gik bare ud fra det var ultimate, fair nook john stigers :)
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2007 - 20:08 #11
Samme her
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2007 - 22:57 #12
hæhæ ;)

På bærbare er det desuden i 90% af tilfældende Business eller Basic der medfølger.
Avatar billede steffenhp Nybegynder
16. februar 2007 - 11:42 #13
hey undskyld jeg først skriver nu... det er home premium 32 bit
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2007 - 20:10 #14
Mit ps:
".s. har man XP Pro idag og bare vil opgradere til nyeste OS uden for meget "eye candy" er det Business man vælger - denne kræver ikke specielt meget mere end XP gør af din hardware."

Det er en gang vrøvl - Business kræver samme af maskinen som Ultimate.

Sorry :)
Avatar billede huset Praktikant
29. marts 2007 - 08:28 #15
Er der tid til feedback eller afslutning?