Avatar billede stof Nybegynder
15. februar 2007 - 00:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

itunes spilleliste

er det ikke muligt i itunes at gemme en spilleliste?

Er det muligt at gemme en playliste i iTunes? Altså at man kan åbne en fil, som så afspiller en valgt liste af sange.
Avatar billede php-pimp Nybegynder
15. februar 2007 - 01:31 #1
ja det er muligt
fremgangsmåde:

Tryk Ctrl + n eller gå op i filer og tryk ny spilliste
nu kalde du spillisten et navn og trækker dine numre ind
Avatar billede stof Nybegynder
15. februar 2007 - 13:45 #2
måske dårligt formuleret af mig. Jeg mener om det er muligt at gemme en fil med ens rækkefølge af sangene.. Når man så åbner/dobbeltklikker på filen så afspiller den automatisk de valgte numre..

Mit problem er at jeg vil have et vækkeur med nogle valgte musiknumre.. Jeg har fundet et program som kan afspille en fil på et givent tidspunkt, men kan ikke få det til at fungere med flere numre..
Avatar billede stof Nybegynder
12. januar 2008 - 01:30 #3
lukker