Avatar billede playmaster Nybegynder
14. februar 2007 - 21:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Adgang til vista pc via LAN på xbox

Min Xbox køre Media Center og henter mine filer på min pc med vista lagt ind. Problemet er bare når jeg skal ind og se hvad jeg har på min pc via xboxen spørger den efter bruger og kode, hvilket den ikke gjorde da jeg havde XP. Jeg syntes jeg har været inde og give alle læse adgang på mine delte mapper.
1) Jeg vil gerne have slettet bruger/kode systemet.
2) Kan heller ikke logge på netværket med admin bruger/koden via xbox..

Kan i hjælpe, virker gerne gode point?
Avatar billede pezz Novice
15. februar 2007 - 02:27 #1
I sin tid da jeg brugte xbox1 med mediacenter havde jeg en dedikeret brugerkonto på windows maskinen som xbox'en connectede igennem. Prøv at lave sådan en, f.eks. brugernavn xbox med password xbox, og derefter give de korrekte filrettigheder til xbox brugeren.
Avatar billede pezz Novice
15. februar 2007 - 02:28 #2
Nåja, "it goes without saying" at du skal fortælle dit xbox mediacenter dette brugernavn og password ;)
Avatar billede playmaster Nybegynder
15. februar 2007 - 08:29 #3
Det kan jeg self lige prøve, men ville helst hvis jeg kunne helt uden bruger/kode.
Er det ikke bare en netværks opsætning i vista??
Avatar billede pezz Novice
15. februar 2007 - 09:11 #4
Nej du kommer ikke udenom det.
Avatar billede playmaster Nybegynder
15. februar 2007 - 09:27 #5
Det er ikke muligt at stå det fra i Vista som det var i XP??
Nederen :-(
Avatar billede pezz Novice
15. februar 2007 - 09:40 #6
Nu er jeg forvirret, slå hvad fra?
Avatar billede playmaster Nybegynder
15. februar 2007 - 09:48 #7
I XP kunne jeg sætte den op til jeg ikke skulle taste nogen bruger eller kode overhovedet for at få adgang via xbox.
Avatar billede pezz Novice
15. februar 2007 - 09:50 #8
Kan du forklare lidt nærmere hvordan du gjorde det? Lyder mystisk for mig, men det er selvfølgelig også et par år siden jeg rodede med det..
Avatar billede playmaster Nybegynder
15. februar 2007 - 10:24 #9
Huha er ikke den hårdeste til det med netværk, de gange jeg fik sat bruge/kode på xp via xboxen gik jeg bare ind og køre guiden til netværk nogle gange til det virkede uden... :-D