Avatar billede mr-mycom Nybegynder
14. februar 2007 - 19:24 Der er 5 kommentarer

Hvilke reklameprogrammer er bedst?

Goddag eksperter.

Jeg sidder og mangler lidt hjælp til hvilket partnerprogram jeg skal vælge for at få mest ud af min hjemmeside. Jeg har kigget lidt rundt på nettet og har før haft gode erfaringer med forskellige partnerprogrammer. Jeg har tænkt på flg:

www.adfair.dk
www.tradedoubler.com
www.partner-ads.com
www.adtech.de
www.mmmedier.dk

Er der nogle af jer der har gode erfaringer - eller dårlige med ovenstående sider hører jeg meget gerne fra jer. Eller hvis i har et helt andet altnernativ. Pånær Google adsense, da jeg ikke har ret gode erfaringer med dem.

Mvh
Christian
Avatar billede keysersoze Guru
14. februar 2007 - 20:45 #1
Hvilken slags dårlige erfaringer har du med adsense? Hvis adsense er sat korrekt op vil jeg mene det er den af alle muligheder der vil give det klart bedste og mest målrettede resultat. Skal der endelig vælges en af ovenstående er det nok tradedoubler - men det igen afhænger nok også dels af målet og dels af emnet.
Avatar billede intenz Novice
15. februar 2007 - 15:46 #2
I min erfaring er adsense og klart bedst, de giver klart mest hvis man lærer lidt om hvordan de skal implementeres. Udover det er nyhedsbreve vejen frem.
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
17. februar 2007 - 12:14 #3
Jeg blev desværre beskyldt for at have genereret ulovlige klik, så adsense er derfor ikke nogen mulighed..
Avatar billede keysersoze Guru
07. april 2007 - 16:40 #4
Har selv kun erfaringer med tradedoubler som fungerer ganske fint.
Avatar billede learner Praktikant
15. november 2007 - 15:49 #5
Hej cristian
Jeg vil høre om du evt har fundet dig et alternativ til adsense??
For jeg røg osse ligepludselig på den sorte liste.