Avatar billede all_for_you Nybegynder
14. februar 2007 - 18:38 Der er 10 kommentarer

Webcam til MSN på en Mac

Hej

Jeg har en I Mac, men jeg kan ikke få mit webcam til at virke. Er der nogle programmer, som kan få webcamet til at virke på MSN?

Ser frem til en, der kan hjælpe.

All_for_you
Avatar billede sheelac Nybegynder
14. februar 2007 - 18:58 #1
Hvilket webcam har du ?
Avatar billede all_for_you Nybegynder
14. februar 2007 - 21:19 #2
Det sidder indbygget i min I Mac
Avatar billede sheelac Nybegynder
14. februar 2007 - 23:12 #3
Normalt så ville en driver hjælpe, men da jeg ikke ved hvilket cam det er .. Fik du en eller anden form for beskrivelse om tilbehør med til din mac ?
Det kunne være at der stod noget om dit webcam, det ville hjælpe en del :)
Avatar billede all_for_you Nybegynder
14. februar 2007 - 23:16 #4
:) Tak.

Jo, men det har ikke noget med Camet at gøre - det handler om MSN og Webcamet - Webcamet virker helt perfekt. Men MSN understøtter ikke webcam til MAC. Men jeg har hørt ude i byen, at der er et program, som kan fikse dette.

Kender du det?
Avatar billede sheelac Nybegynder
18. februar 2007 - 18:23 #5
Jeg kan prøve at kigge efter det..
Avatar billede sheelac Nybegynder
18. februar 2007 - 18:25 #6
Hejsa
Jeg ved ikke om dette program virker, men det er værd at prøve.

http://prdownloads.sourceforge.net/webcam-osx/macam.0.9.0.dmg?download
Avatar billede sheelac Nybegynder
20. februar 2007 - 13:38 #7
Noget responce?
Avatar billede all_for_you Nybegynder
20. februar 2007 - 19:28 #8
Sorry. Har haft travlt. Nej det virker ikke - jeg skal have et program som kan køre med MSN. Skype fungerer fx med webcam.
Avatar billede sheelac Nybegynder
21. februar 2007 - 16:14 #9
hm.. desværre, kender jeg ikke så meget til.. men jeg prøvede da :)
Avatar billede all_for_you Nybegynder
21. februar 2007 - 16:48 #10
tak :-)