Avatar billede cryza Nybegynder
14. februar 2007 - 14:33 Der er 9 kommentarer

SLI strømforbrug

Kære brugere på eksperten.
- Jeg sad og kiggede ny computer og kom til at tænke på noget, som jeg håber i kan hjælpe mig med.

- Hvis jeg nu køber to grafikkort, hvor der står det kræver 450W. - Skal man så have fingrene i en PSU, som kører 1200W for bare at kunne kører computeren nogenlunde eller hvordan og hvorledes?
For så kan der da ikke være ret mange PSU'er der kan trække det.

Mvh.
Mads Thomsen
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2007 - 14:39 #1
Nej, slet ikke. Dog vil jeg anbefale 550W ril SLI og en god kvalitet. Dog afhænger størrelsen af hvad du ellers har i maskinen.
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2007 - 14:41 #2
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2007 - 14:45 #3
Fik du nok svar her http://www.eksperten.dk/spm/760322 samt i de andre du mangler at smide support i ;D
Avatar billede cryza Nybegynder
14. februar 2007 - 14:47 #4
Har accepteret de andre svar huset. :).

- Og dette svar er også accepteret :).
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2007 - 14:52 #5
Dette http://www.eksperten.dk/spm/760322 er ikke lukket ;D

Det er ikke point jeg ref. til, men mere en manglede feedback andre kunne lære af, hvis de får samme problem
Avatar billede huset Praktikant
21. februar 2007 - 08:53 #6
Svar nok?
Avatar billede huset Praktikant
24. februar 2007 - 11:04 #7
Tid til feedback fra opretter??
Avatar billede huset Praktikant
29. marts 2007 - 08:27 #8
Er der tid til feedback eller afslutning?
Avatar billede cryza Nybegynder
02. april 2007 - 11:41 #9
Jeg valgte, at bruge din calculator, og den har givet et rigtig godt billede Huset.

- Endnu engang undskyld for de sene svar og feedback.