Avatar billede diness Nybegynder
24. november 1999 - 19:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SSL på NT ?

Hvilken software kan anbefales?
Det skal være let og billigt...

Avatar billede mr.mads Nybegynder
25. november 1999 - 13:37 #1
IIS er gratis.
Mvh
Mads
Avatar billede diness Nybegynder
25. november 1999 - 17:12 #2
hvad med OPEN SSL?
Avatar billede ranger Nybegynder
27. november 1999 - 00:08 #3
IIS er gratis hvis man har en NT-licens ($$$)....

Men IIS understøtter SSL.

Ellers kan du også bruge Apache til Win32 med SSL tilføjelse (eks. mod_ssl)

/El Ranger.
Avatar billede mr.mads Nybegynder
27. november 1999 - 09:44 #4
Der er kun tre linier fra der hvor du har stjålet dine guldkorn, og til der hvor det bliver dine egne.
Det er godt nok det mest latterlige jeg har set. IIS understøtter ikke bare SSL, der ligger en certifikat server i NT option pack. Prøv lige at spørg hvad det koster at købe hos Verisign (ja det er spørgsmålet hvad SSL er værd uden).
Uden venlige hilsner til ranger
Mads
Avatar billede ranger Nybegynder
27. november 1999 - 20:55 #5
Hehe,

Tak for din uvenlige hilsner, Mr.Mads!

SPØRGSMÅLET er hvad din lokale certifikat-server er værd. Den er kun noget værd hvis du kan få andre til at stole på dig og dine (uvenlige) ord (og hvem tør det?).

Ideen med at have en tredjepart som alle parter stoler på er jo netop at begge parter kan stole på at den anden er den de giver sig ud for.

Men ellers har du jo ret. Og jeg skal nok lade være med at komme ind på at Apache sidder på >55% af webservermarkedet, og IIS ligger omkring 24-25%.

Mvh,
/El Ranger.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 1999 - 19:19 #6
Hvor kan man få IIS?

Hvad er SSL helt præcist?
Avatar billede mr.mads Nybegynder
15. december 1999 - 20:23 #7
Til Ranger
Hvis du læser spørgsmålet så vil du se SSL på NT, tyder det ikke på at manden har en NT licens?
Igen gentager du blot mig mht. certifikatudsteder Tja!
Din hypotese omkring markedsandele undre mig meget. Jeg har checket jubii’s top 50 og 80% af dem jeg fik svar fra kørte IIS. Faktisk var det næsten kun mp3 og porno sites der kørte Apache, og mht. til det stærkt opblæste Linux så fandt jeg en. Desuden kan jeg fortælle dig, ifølge Teledanmark Internet så er 85% af Deres besøgende Internet explorer.