Avatar billede loho03 Nybegynder
13. februar 2007 - 22:08 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

AVG antivirus

Jeg har AVG Free installeret på min maskine og pludselig kommer den og siger jeg skal registrere programmet. Det vil jeg ikke og derfor går jeg ind i tilføj/fjern programmer. Der kan jeg ikke få lov til at fjerne det. Jeg har også været inde på deres hjemmeside og prøve af den vej at fjerne programmet men heller ikke her kan det lade sig gøre. Det hele bevirker at når jeg går ind i min mail kommer den med en fejl. Jeg håber nogle kan afhjælpe mig dette problem.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
13. februar 2007 - 22:20 #1
Du har sikkert kun version 7.1.
Jeg har haft samme problem og det viser sig at du bare skal opgradere til version 7.5
http://free.grisoft.com/doc/21/lng/us/tpl/v5
Avatar billede michaeltryl Seniormester
13. februar 2007 - 22:22 #2
det skulle have været et svar
Avatar billede loho03 Nybegynder
13. februar 2007 - 22:40 #3
Det virker ikke og derfor vil jeg gerne prøve at afinstallere den. Ved du hvordan jeg gør det???
Avatar billede michaeltryl Seniormester
13. februar 2007 - 22:51 #4
har du prøvet start og under programmet at vælge uninstall, ellers kan det nogen gange hjælpe at installere programmet igen og så afinstallere, men ellers ved jeg ikke
Avatar billede jba1548 Nybegynder
14. februar 2007 - 08:03 #5
Du kan prøve at hente et program der hedder RegCleaner på  http://www.pcworld.dk/download/48/559.