Avatar billede shjdsi Nybegynder
13. februar 2007 - 15:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bøger til lpi certificering 101 og 102

Hej!
Er der nogen der kender gode bøger dedikerede til disse certificeringstest, jeg synes ikke rigtig google gav mig noget, men jeg kiggede måske ikke grundigt nok
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. februar 2007 - 16:47 #1
http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw/103-3349827-6203010?url=search-alias%3Dstripbooks&field-keywords=LPI&Go.x=15&Go.y=11

LPI Linux Certification in a Nutshell (In a Nutshell (O'Reilly))
LPIC-1: Linux Professional Institute Certification Study Guide (Level 1 Exams 101 and 102)

Med anbefaling
Avatar billede shjdsi Nybegynder
14. februar 2007 - 15:24 #2
tak for det. har lige taget CSA hpux certified i dag så nu er det igang med lpi :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. februar 2007 - 16:55 #3
Tillykke med det, her du overvejet Redhat certificeringerne også. Du bør måske også kikke på CPSA og CPSP under pwc.dk og evt SANS certificeringerne som du kan læse om på www.giac.org