Avatar billede tastatur Nybegynder
13. februar 2007 - 09:16 Der er 11 kommentarer

Pludselig genstart. Log? udbedring?

Hej

Min Computer med Windows XP pro er begyndt at genstarte/resette, ofte et par minutter efter at jeg har startet computeren op.
Er begyndt umiddelbart efter at have installeret MSN 8.1
Har derfor afinstalleret den og geninstalleret en tidligere version. Alliogevel genstarter den.
Er det muligt at se en Log et sted? Hvordan kan jeg finde problemet?

På forhånd tak
13. februar 2007 - 09:51 #1
... bare for en go' ordens skyld - kan det være et varme problem ?
Stationær eller bærbar ?
Avatar billede tastatur Nybegynder
13. februar 2007 - 11:53 #3
hej Dr1, takker for påmindelsen. Har prøvet at rydde op i dem nu. :)
21. februar 2007 - 22:47 #4
???
25. februar 2007 - 23:27 #5
??? [2]
Avatar billede tastatur Nybegynder
26. februar 2007 - 20:57 #6
Jeg kan kun spørge dig om det samme???

Du minder mig om at jeg har en del åbne spørgsmål liggende ude, og jeg skriver: Dr1: takker for påmindelsen, har prøvet at rydde op i dem nu.
26. februar 2007 - 21:29 #7
"... bare for en go' ordens skyld - kan det være et varme problem ?
Stationær eller bærbar ?"
Avatar billede tastatur Nybegynder
27. februar 2007 - 14:32 #8
Det er en stationær. Jeg får blå skærm (BSOD), men kan ikke umiddelbart se hvilket program der konflikter
27. februar 2007 - 15:06 #9
10. marts 2007 - 00:10 #10
???
Avatar billede tastatur Nybegynder
10. marts 2007 - 08:51 #11
Det har ikke noget med at rense computeren.
Indtil videre har jeg skiftet en netværkskorts-driver, og indtil videre er den ikke crashet.
Det virker som om at der opstår en fatal fejl i forbindelse med at downloade og skrive til en stor Harddisk.
Tak for tilbuddene :) Jeg lukker tråden om noget tid, medmindre der kommer andre bud op.