Avatar billede andersfr Nybegynder
12. februar 2007 - 20:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke vise trådløse netværk der er til gængeligt

jeg kan ikke se de trådløse netværker der er tilgængelige. Windows kan ikke konfigurere den trådløse forbindelse og sige jeg skal starte tjenesten automatisk konfiguration af trådløse enheder (WZC).Den skriver at der er oplysninger om tjenesten i en artikel 871122 i microsoft knowledge base. Kan ikke finde et link der kan starte den. Håber der er nogle der kan give mig et link.
Avatar billede haverslev Novice
12. februar 2007 - 21:28 #1
Prøv lige at cheke her:
Start, kontrolpanel, Administration, Tjenester
Find linien Automatisk konfiguration af trådløse enheder
H-klik på linien og vælg start - Hvis den er startet, så klik på stop og efter den er ristreret stoppet, så start den igen
Avatar billede haverslev Novice
12. februar 2007 - 21:30 #2
den er ristreret stoppet = den er registreret stoppet
Avatar billede andersfr Nybegynder
12. februar 2007 - 23:02 #3
tak det ser ud som om det lykkes
Avatar billede haverslev Novice
12. februar 2007 - 23:09 #4
Det var jo ikke der der skulle svar og tage points, hvis jeg hjalp dig !
Avatar billede haverslev Novice
12. februar 2007 - 23:13 #5
Avatar billede haverslev Novice
13. februar 2007 - 16:47 #6
Opretter du et nyt points spørgsmål, med reference hertil eller ?