Avatar billede shandler Nybegynder
12. februar 2007 - 20:22 Der er 1 løsning

opløsning 1440x900

Hej kære eksperter

Jeg er ved at gå helt amok.
Jeg har lige købt en Philips 190cw LCD skærm, den skulle få den bedste opløsning ved 1440x900, men jeg har ikke en opløsning på den str. (kun under og over). Jeg har et Asus Geforce 7600 grafik kort. Har hentet nyeste driver fra alle de involveret fabrikanter.
Håber nogle kan hjælpe.
Avatar billede shandler Nybegynder
15. februar 2007 - 18:19 #1
Det er godt at man selv kan finde svaret.
Til oplysning til andre der er ved at rive håret af sig selv. Prøv og få fat i et DVI kabel, det hjalp på mit problem