Avatar billede onex Nybegynder
12. februar 2007 - 18:47 Der er 2 kommentarer

Vista driver til Terratec Headsetmaster 5.1

hey alle derude

jeg er den lykkelig ejer af et sprit nyt terratec headset master 5.1, OG vista home premium, MEN, det lader til at terratec ikke har udgivet nogle form for driver, eller information hvornår sådan en vil komme til headsettet. Jeg har forgæves søgt i en lille uge nu på nettet, men kan VIRKELIG intet finde.

Hvis en af i kloge hoveder vidste noget som helst omkring dette emne, så skriv venligst.

ps. jeg skal nok smide nærmere information ud til folk som også har headsettet når jeg finder en driver, eller en udgivelsesdato på sådan en.
Avatar billede strych9 Praktikant
14. februar 2007 - 10:58 #2
hmm heh, jeg havde engang et hamrende dyrt terratec lydkort. Der gad de heller ikke lige at lave drivere som fungerede til andet end win9x, så det måtte jeg smide ud. Lader til at de stadig har samme dårlige livscyklus på produkterne med hensyn til driversupport.
Hvis du kan returnere det headset onex, så gør det hurtigst muligt.