Avatar billede neonxxmet2 Nybegynder
12. februar 2007 - 16:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp hjælp, virus i stor stil !

Hey...
Tror jeg har fået virus, for den anden dag gad min computer slet ik gå ind i windows, når xp logoet havde loadet kom en blå skærm hurtigt frem og væk igen og så genstartede computeren. det har jeg heldigvis fået til at virke men nu kan min kæreste ikke komme ind på sin logon profil i xp. Når man trykker på hendes knap i logon skærmen kommer der følgende besked op :

Den lokalt gemte profil kan ikke indlæses. Det kan skyldes
utilstrækkelige sikkerhedsrettigheder, eller at den lokale profil er beskadiget. Kontakt netværksadministratoren, hvis problemet fortsætter.

OPLYSNING - En I/O-handling igangsat af registreringsdatabasen mislykkedes. Registreringsdatabasen kunne ikke indlæse, udskrive eller rydde en af filerne, som indeholder systemets billede af registreringsdatabasen.

Hva pokker ska det betyde... har prøvet at gendanne men det hjælper lige lidt... Hjælp hjælp hjælp... Min kæreste har alt liggende på sin profil... tekstfiler, billeder og musik...
Please hjælp...

MVH Neonxxmet
Avatar billede squazz Novice
12. februar 2007 - 16:36 #1
Bare en strøtanke,
kunne det være en mulighed at installere et Unix styresystem på en anden harddisk? Evt. en ekstern harddisk. Så boote op på Unix systemet og på den måde gennemse de filer der ligger på Windows systemet? Når man så har fået fat i de filer der skal bruges geninstalleres C-drevet. Det ville jeg nok gøre,
Hvis der er nogen der forstår det?

MVH Squazz
Avatar billede neonxxmet2 Nybegynder
12. februar 2007 - 16:38 #2
har ik nogen ekstern harddisk... Kan man ik gøre andet ?
Avatar billede squazz Novice
12. februar 2007 - 16:41 #3
Hmm jeg ved ikke...
Du kunne godt komme på din egen bruger? Men din kæreste kan ikke?
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2007 - 08:10 #4
Avatar billede flemming_fyn Nybegynder
14. februar 2007 - 20:57 #5
Det er ikke fordi jeg har en løsning, men har selv samme problem med den fejl du beskriver i det første. Blå skærm hurtigt frem og væk igen og genstart... Hvordan løste du det problem?? Og måske lidt hjælp alligevel... Hvis du kan logge på med administratorrettigheder, kan du gemme hendes filer etc. på den måde... tag en backup af harddisken...
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2007 - 21:46 #6
Det virkede måske ikke