Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
12. februar 2007 - 15:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Live messenger hænger

Ja som overskrifetn siger, så hænger Live messenger når den vil logge på, når jeg starter min pc så er der ikonet i proceslinien, når jeg holder musen over står der "logger på" og så sker der ikke mere, jeg kan ikke højre klikke og afslutte. Jeg får ingen fejlmeddelelser. Nogen der har et bud?
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2007 - 15:47 #1
Forsøg eventuellt at slette det, og genisntallere det.
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2007 - 15:48 #2
geninstaller... der er ikke nogle problemer med messenger.

så med mindre din firewall har valgt at blokkere for din messenger så tror jeg det er det du skal gøre
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
12. februar 2007 - 16:21 #3
det kan jeg da prøve, har forsøgt at reparere inst. men uden held
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
12. februar 2007 - 17:24 #4
Det hjælper ikke og når jeg afinstallere så forsvinder ikonet i proceslinien ikke
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
21. februar 2007 - 17:51 #5
Har stadigvæk problemet, prøver med gaim istedet