Avatar billede avn Nybegynder
05. maj 1999 - 00:00 Der er 9 kommentarer

Netværkskort

Siden jeg har installeret et netværkskort i min nye computer, så er den begyndt med at hakke ind i mellem når jeg spiller spil.
Da det er ret generende håber jeg at du kan finde ud af hvad det er der er galt.

Med Venlig Hilsen

Allan Nielsen
Avatar billede jinxed Nybegynder
05. maj 1999 - 10:56 #1
Du har ikke nogle I/O / IRQ conflikter, vel?
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
05. maj 1999 - 11:45 #2
Har haft,noget lignene problem med et netværkskort (D-Link), men her var det lyden der hakkede (Jeg har en hurtig computer så det er ikke det) og der var det Win98, blev ved med at installere forkerte drivere til kortet, også selvom man installerede de rigtige der fulte med.
Avatar billede lrj Nybegynder
06. maj 1999 - 19:43 #3
Er det når du spiller over netværk eller bare generelt. Er det over netværk kan det være forkerte drivere der er problemet. Jeg har et Vegas kort, og under win98 vil windows selvfølgelig gerne autodetecte det - men de drivere som windows installerer virker kun nogengange - ved kopiering af store filer kommer der fejl i dem.

Løsningen er at installere de originale drivere OVENI, efter windows har fundet kortet. Så virker det.

/Laust
Avatar billede bocker Nybegynder
09. maj 1999 - 10:40 #4
Hvis du bruger et Realtek netkort, så kan det skyldes at Win98 ikke har nogen drivere, som fungere til dette kort. Det er en fejl i Windows 98, så derfor skal du måske hente de nyeste drivere fra http://www.winfiles.com/ hvis det nu er et Realtek Chipset.
Avatar billede max.nielsen Nybegynder
07. juni 1999 - 00:27 #5
Du er på net når det sker? hvormange andre er der på net samtidig med dig når det sker? Hvilken protokol kører du på kortet?
Avatar billede wip13 Nybegynder
08. august 1999 - 11:51 #6
hmmm, avn! Har du fikset det eller hvad?
Avatar billede andersravn Nybegynder
05. juni 2000 - 19:50 #7
Jeg har drivere til REaltek netkort - bare skriv, hvis du er interesseret i en driver...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. februar 2002 - 09:38 #8
LUK SPØRGSMÅLET!!! DET ER ÆLDGAMMELT!!!!!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:22 #9
lukketid?!