Avatar billede php-pimp Nybegynder
11. februar 2007 - 15:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad sakl min forstærker kunne?

Hej !

Jeg har tænkt mig at købe en forstærker. til en Lp som jeg har fået! og så er mit spg om nogle kan finde en forstærker til under 1000 kr som har indgange/udgange nok til at jeg kan fører mit fjernsyn, pc, og Lp gennem den samme forstærker. så alle 3 endhedder kører over samme højtalere...?
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2007 - 15:39 #1
den LP benytter den en MC eller MM pickup ? uden at vide dette kan du nemt ende med noget du ikke kan bruge.
Avatar billede php-pimp Nybegynder
11. februar 2007 - 15:51 #2
jeg ved ikke hvad min lp er hvordan undersøger jeg det?
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2007 - 16:12 #3
hvad hedder din LP afspiller (men oftest er det MM pickupper der er monteret)
Avatar billede php-pimp Nybegynder
11. februar 2007 - 16:13 #4
INgen idé der står intet på den
Avatar billede japping Nybegynder
12. februar 2007 - 15:31 #5
Ja, det kan du. Et forslag er til kr. 499,- og det finder du på:
http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/Pladespillertilbeh_/CAMBRIDGE_540P_RIAA_forforstaerker_Sort.htm

Ring evt. og snak med HiFi Klubben, de er ofte behjælpelige hvis der er noget du ikke lige kan hitte ud af. Måske de har et andet forskal ? Ring om ofrmiddagen, der har personalet ofte bedst tid.

En anden idé er at spørge på www.hifi4all.dk. Der sidder alle nørderne inden for lyd og billed. Måske tingene kan gøres på en anden måde ? Eller der er noget brugt udstyr til salg ?

God fornøjelse.