Avatar billede jebo Novice
11. februar 2007 - 10:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Digital Signatur og Cryptomatic A/S ?

Tak for en informativ og udmærket hjælp fra eksperterne.
Jeg har det problem i forbindelse med installation af en digital signatur, at mit system (windows XP-home med sp2) kræver installation af et active-X-objekt fra Cryptomatic (Primeink CSP). Er det tilrådeligt at installere dette active-X-objekt på pc'en ?
Eller er det noget skidt ?
Ser frem til at høre fra jer .....
Avatar billede mortendahl2003 Nybegynder
11. februar 2007 - 10:29 #1
Cryptomatic (www.cryptomathic.com/) har jeg generelt stor tillid til. Kender dog ikke denne ActiveX-komponent - jeg ville installere den.
Avatar billede jebo Novice
11. februar 2007 - 16:57 #2
Hej mortendahl2003. Jeg vil bede dig om at skrive din kommentar som et svar, så jeg kan acceptere svaret og du kan få de lovede point.
Tak for assistancen - jeg har kigget på hjemmesiden og fundet, at det er OK at acceptere active-x-objektet. Nu er den digitale signatur installeret.
Avatar billede mortendahl2003 Nybegynder
11. februar 2007 - 17:16 #3
Tak for det