Avatar billede whiskey Nybegynder
10. februar 2007 - 17:28 Der er 11 kommentarer

varme i tastaturet - ja tak

er jeg den enste i verden der gerne vil have varme i mit tastatur, ligesom jeg har det på min bærbare?? Nogen der har set eller hørt om sådan et? skal jeg lave det selv og markedsføre det? Eller hvad?
Avatar billede huset Praktikant
10. februar 2007 - 17:31 #1
Grunden til der er varme i padden i din laptop, er jo ikke noget de har indbygget med vilje.

Jeg har aldrig hørt om varmeindlæg til tastature ;D
Avatar billede freddy04 Nybegynder
10. februar 2007 - 17:41 #2
Jeg kunne faktisk godt tænke mig sådan noget til den stationære pc på de kolde vinternætter :-)
Avatar billede thegenuine Praktikant
10. februar 2007 - 17:43 #3
Skru op for varmen!
Avatar billede huset Praktikant
10. februar 2007 - 17:43 #4
Var det ikke nemmere at skrue op for varmen eller tage vanter på :D
Avatar billede huset Praktikant
10. februar 2007 - 17:45 #5
Avatar billede whiskey Nybegynder
12. februar 2007 - 16:14 #6
Huset - hvad er  linket til ?? kommer til min egen login forside - og hvad mener du med at stoppe support.

løsningen er : www.thermalrest.com

"hvis man vil have noget gjort ordentligt må man gøre det selv."- citat: anders and.
Avatar billede huset Praktikant
13. februar 2007 - 13:49 #7
Viser bare du ikke lukker dine spørgsmål ;D
Avatar billede huset Praktikant
27. marts 2007 - 10:00 #8
Har du brug for mere support?
Avatar billede whiskey Nybegynder
27. marts 2007 - 13:56 #9
Altså nu er jeg jo endt med at komme med svar på spørgsmålet selv, og jeg synes ikke emnet er færdigdebateret. Thermalrest kan ikke markedsføres i Danmark, da det ikke kan køre på 220V. Så markedet er åbent for et lign produkt, da Thermalrest ikke har globalt patent. Til gengæld bliver det nok først interessant næste vinter. Jeg sidder her og deler markedsføringsguldkorn ud, og svarer selv på mine spørgsmål, så hvor kommer support ind i billedet? Eksperten er et suverænt sted at starte når man sidder med en udfordring eller problem, men mens man venter på svar fra andre bør man jo også selv researche hvis man tager udfordringen alvorligt.
Avatar billede xited Praktikant
28. marts 2007 - 00:41 #10
Du får ikke meget varme ud af de 0,5W du får leveret fra USB-porten, så du må have en ekstern strømforsyning på!

Da det ikke rigtigt må fylde noget, kan du forsøge dig med konstantan-tråd, det bliver varmt når du skaber et spændingsfald hen over tråden!
Avatar billede huset Praktikant
28. marts 2007 - 12:23 #11
"Altså nu er jeg jo endt med at komme med svar på spørgsmålet selv, og jeg synes ikke emnet er færdigdebateret. Thermalrest kan ikke markedsføres i Danmark...."

Hvordan kan vi se de ikke føres i DK ?
Du er jo nødtil at komme med feedback så vi ved mere end at gætte os frem.