Avatar billede freddy04 Nybegynder
09. februar 2007 - 23:11 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg købe Vista nu?

Hej,

Jeg søger Windows Vista Ultimate 32 bit OEM på engelsk. Nogen der ved hvor man kan købe den - enten online eller i en forretning (København og omegn)? Alle steder jeg umiddelbart kan finde den melder om udsolgt...
Avatar billede popsy Novice
09. februar 2007 - 23:23 #1
Min grossist får den ikke hjem igen før d. 13, så der er ikke store muligheder, de bliver revet væk lige pt :)
Avatar billede freddy04 Nybegynder
09. februar 2007 - 23:33 #2
suk - jeg er enormt dårlig til at vente. Hvad hedder forretningen, kan man bestille en til d. 13?
Avatar billede larsjohansen Nybegynder
09. februar 2007 - 23:33 #3
Har lige købt og modtaget en ultimate hos shg.dk (godt nok ikke KBH og omegn)
Avatar billede freddy04 Nybegynder
09. februar 2007 - 23:40 #4
SHG har kun den danske version, jeg vil have en engelsk
Avatar billede popsy Novice
09. februar 2007 - 23:43 #5
Vil ikke reklamere for min shop her, den slags er ilde set :)
Kontakt mig på popsy(a)it.dk hvis du vil have et tilbud.
Avatar billede larsjohansen Nybegynder
10. februar 2007 - 00:03 #6
Jeg købte og modtog den engelske udgave ! scroll ned !
skulle være klar til levering på mandag - giv dem et kald for at være helt sikker.
:-)
Avatar billede freddy04 Nybegynder
10. februar 2007 - 00:23 #7
Du har ret - det havde jeg overset. Venter lige og ser om der kommer andre forslag, ellers må I dele points, jeg bliver tilsyneladende nødt til at vente til næste uge...
Avatar billede ravnemor Juniormester
10. februar 2007 - 03:10 #8
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. februar 2007 - 09:16 #9
www.prc-data.dk købte jeg min i sidste uge. Udgave Ultimate til 1600 inkl. afsendelsesudgifter.
Men få lavet et tjek på om alt i din maskine er bygget op til at kunne køre med Vista.
PT. mangler jeg dtivere for lyd og onbord Webcamera og firmaet påstår at min bærbare ikke kan køre Vista, den gør det nu fint når man ser bort fra de 2 punkter.
Avatar billede haverslev Novice
10. februar 2007 - 10:01 #10
Avatar billede haverslev Novice
10. februar 2007 - 10:06 #11
Ups, var en premium jeg fik klikket på

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=256942
Avatar billede freddy04 Nybegynder
10. februar 2007 - 12:06 #12
haverslev: jeg har kikket edbpriser uden held, og den sidste du linker til er i øvrigt 64 bit versionen :-)

nordicwolf: prc-data skriver "ikke på lager"

ravnemor: easy-tech skriver også ikke på lager.

Jeg tror stadig at SHG i næste uge er bedste bud indtil videre :-)
Avatar billede haverslev Novice
10. februar 2007 - 12:15 #13
Tja, det er da godt nok gået helt galt med de link ;o)

Men denne skulle vist være god nok, op på lager d.13/2:
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=50326&type=software
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. februar 2007 - 12:45 #14
Ja det er jo mig der ikke rigtig ved hvor jeg handler, undskyld
her er det rette link og bem. det er til en 32 bit version, da jeg ikke regner med at du skal have en 64 bit version
http://www.m-e.dk/shop/Productlist.asp?search=1
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
10. februar 2007 - 12:46 #15
Avatar billede freddy04 Nybegynder
13. februar 2007 - 18:54 #16
Nå men det endte med bestilling hos compumail så haverslev bør vel have pointene - hvis han lægger et svar... :-)

Glæder mig til vista
Avatar billede haverslev Novice
13. februar 2007 - 19:01 #17
Så gerne og held og lykke med Vista ;o)