Avatar billede kilo Nybegynder
24. november 1999 - 18:52 Der er 7 kommentarer

unable to open file

Jeg har downloadet et desktop themes, men når jeg trykker på "this will install theme" kommer der en besked der siger "Unable to open file"...det er en jeg har unzipped..Hvad gør jeg...???
Avatar billede spacey Nybegynder
24. november 1999 - 21:23 #1
Filen er tydeligvis korrupt, prøv at dowloade den igen.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 1999 - 22:57 #2
Vilket desktop thermes drejer det sig om?
Avatar billede kilo Nybegynder
25. november 1999 - 07:41 #3
Jamen skal jeg så downloade oveni den gamle, eller skal deen slettes først,,??
Avatar billede Slettet bruger
25. november 1999 - 09:29 #4
Hvad er det for en desktopthermes du prøver at åbne uden plus pakken på din PC'er
Avatar billede driis Nybegynder
25. november 1999 - 13:29 #5
Som spacey siger: Prøv at downloade igen-slet den gamle fil først, så er du sikker på, at de gamle, korrupte filer er væk. Hvis du kan downloade fra en anden server, så prøv det. - Det kan være, det er en fil på den server, du har downloadet fra, der er korrupt af en eller anden grund.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 1999 - 15:27 #6
Grunden til at jeg spørger om hvilken thermes er, at jeg også har oplevet  det samme unden held ved download igen.
Avatar billede kilo Nybegynder
25. november 1999 - 16:43 #7
ADRESSE fra tucows freethemes...