Avatar billede speedzter Nybegynder
09. februar 2007 - 12:58 Der er 3 kommentarer

Køb af ny computer?

ja overskriften siger jo næsten det hele... men står i den triste situation at min com er afgået ved døden... hvilket jeg ikk helt forstår for har næsten lige brugt over 10K på at opgradere den.. men nå ja.. fuck nu det.. nu vil jeg så lige høre om der er nogen der kan smide et link til en computer der virkelig kan yde noget.. gerne så højt i pyramiden som overhovedet muligt inden for en grænse på omkring 10.000,- for sys sQ jeg er uheldig hver gang jeg køber en ny com.. så det ska' sQ gå ordentlig til den her gang.. hehe... :P

På forhånd tak... :D
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 13:01 #1
hvorfor ikke undersøge hvad der er galt med den hvis du har brugt så menge penge på den ?
Avatar billede speedzter Nybegynder
09. februar 2007 - 13:06 #2
har overvejet det lidt.. men tror bare jeg skiller den ad og sælger/giver lidt ud af delene.. men nu må vi jo se om der dukker noget interessant op her..
Avatar billede huset Praktikant
09. februar 2007 - 14:01 #3
Vil du have min adresse til modtagelse af komponenter :D