Avatar billede kimjjj Nybegynder
09. februar 2007 - 12:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Media player åbner ved siden af desktoppen

Mit Windows Media Player er pludselig begyndt at åbne ude til højre for desktoppen når jeg åbner en videofil så jeg ikke kan se den. Jeg mener ikke at have ændret noget. Hvordan får jeg programmet til at åbne normalt igen ? Mange tak.
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 12:47 #1
har du haft kørt med mere en en monitor ? (et tv f.eks)
Avatar billede kimjjj Nybegynder
09. februar 2007 - 12:59 #2
Jeg har forsøgt at sætte det op, ja. Uden held, dog.
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 13:00 #3
så er det nok derfor ;) hvilket grafikort har du ? (regner med du stadig gerne vil have sat det op ?)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. februar 2007 - 13:04 #4
Prøv evt. med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede kimjjj Nybegynder
09. februar 2007 - 13:14 #5
Jeg har prøvet med 2 forskellige datoer fra før jeg ændrede noget og det har ikke gjort nogen forskel. Andre forslag ?
Avatar billede popstar Nybegynder
09. februar 2007 - 13:47 #6
Har du prøvet med:

Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> Skærm -> Instillinger -> Under feltet Skærm skal du sørge for at den er instillet til kun at kører med 1 skærm - altså skærm 2 skal være deaktiveret.
Avatar billede kimjjj Nybegynder
09. februar 2007 - 14:17 #7
Kontrolpanelet dukker også op uden for skærmen...:-(
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 14:27 #8
kan du lave opløsningen større ? på den måde kan du nok få fat i vinduet og få det trukket tilbage (fjern evt grafikkortet under enhedshåndtering og genstart, det plejer at få windows til at opføre sig normalt.)
Avatar billede kimjjj Nybegynder
09. februar 2007 - 17:27 #9
Det havde jeg prøvet. Jeg gav op og geninstallerede windows.
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 17:29 #10
ok...