Avatar billede BTEngineer Novice
09. februar 2007 - 11:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Windows Xp Home Edition

Hej

Jeg vil snart gerne have formateret min computer igen, men min Windows XP cd er blevet væk - og jeg er MEGET i mod at købe en ny til 700 kr! Har hørt man kan få en uden key, til 40 kr?

Er der nogen der ved hvor jeg kan få det billigst muligt, og HELST hvor jeg bare lige kan købe det over nettet, og så kommer det med posten?

// Henrik
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2007 - 11:41 #1
kan du ikke låne af en bekendt? næsten umuligt at ingen andre har en cd:O) og så benyt din egen key.. det er lovligt.
Avatar billede BTEngineer Novice
09. februar 2007 - 11:42 #2
helt ærligt så.. nej jeg kender ikke lige nogen i nærheden :P
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 11:44 #3
ring og snak med Microsoft, de hjælper normalt gerne i den slags tilfælde.
Avatar billede venturer Nybegynder
09. februar 2007 - 11:45 #4
Normalt så er det kun forhandlere der kan få fat i medie kittet. Så enten download en kopi og brænd den selv. Snak med en der har. Eller ring til MS.
Avatar billede BTEngineer Novice
09. februar 2007 - 11:45 #5
har jeg allerede gjort, blev stillet videre til direct service - og så fik jeg fat i en udlændinge med et utroligt svært forståeligt accent. og han blev næsten sur over at jeg blev nødt til at spørge hvad han sagde osv. mange gange, men vi fandt ud af at jeg ikke kunne få en fordi den jeg havde fået var en jeg fik sammen med min computer :S og så lagde han ellers på..
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 11:49 #6
mystisk, jeg har kun gode erfaringer med dem, både når det har været danske/svenske eller indiske supportere (de har ihvertfald lyst til at være indere).
Avatar billede BTEngineer Novice
09. februar 2007 - 11:50 #7
kan selvfølgelig også bare være jeg var uheldig så..
Avatar billede onix Nybegynder
09. februar 2007 - 12:15 #8
Tag kontakt til den forhandler hvor du har købr din computer, hvis den er købt sammen med winxp, ellers så skriv en email til MS-support
Avatar billede venturer Nybegynder
09. februar 2007 - 14:32 #9
Hvis den gnavne supporter fandt ud af at din windows fulgte med maskinene så har du en OEM license og så vil MS IKKE hjælpe uanset hvor meget du hakker og stikker i dem.
Du er nødt til at kontake forhandleren og høre om de kan hjælpe dig med en windows eller restore CD til din maskine.
Avatar billede BTEngineer Novice
24. marts 2007 - 09:17 #10
Har prøvet at ringe til Microsoft, og jeg har prøvet at tage kontakt til der hvor jeg købte min computer. De kan ikke hjælpe.

Men tak - Smid et svar en eller andet..
Avatar billede screem_brille Novice
24. marts 2007 - 13:53 #11
svar