Avatar billede sbaht Nybegynder
08. februar 2007 - 22:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Unknown server tag.

Jeg har lidt problemer med at få min menu til at virke, jeg får følgende fejlmeddelelse når jeg forsøger at åbne siden:

Unknown server tag 'CC1:ASPNETMENU'.

Source Error:

Line 27: <tr>
Line 28: <td class="tdMenu" id="tdMenu">
Line 29: <CC1:ASPNETMENU id="ASPnetMenu1" runat="server" width="600px" DefaultItemSpacing="0" ExpandEffect="Fade" ExpandDelay="10" Height="20px" Font-Bold="True" Alignment="None" MenuData="db/menuData.xml"></CC1:ASPNETMENU>
Line 30: </td>
Line 31: </tr>

Er der nogen der kan komme med et hint til hvad problemet kunne være??
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. februar 2007 - 22:44 #1
Hvor definerer du CC1?
Du skal have et directive for det øverst i aspx-filen.
Mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. februar 2007 - 22:45 #2
F.eks:
<%@ Register Assembly="SomeAssembly" Namespace="SomeNamespace" TagPrefix="cc1" %>
Mvh
Avatar billede thrytter Nybegynder
08. februar 2007 - 22:46 #3
Der mangler sikkert noget i stil med flg. i toppen af din aspx side

<%@ Register TagPrefix="CC1" Namespace="_NAMESPACE_" Assembly="_ASSEMBLY_" %>
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
09. februar 2007 - 08:03 #4
thrytter har du ikke skrevet præcists det samme som snepnet ?
Avatar billede sbaht Nybegynder
09. februar 2007 - 11:22 #5
Ja den er jo lidt svær!!! I har jo begge svaret på spørgsmålene, så mon ikke det er rimeligt at begge for point.
snepnet: Jeg har oprettet et spørgsmål som du lige kan smide et svar i..
Avatar billede thrytter Nybegynder
09. februar 2007 - 12:40 #6
dr_chaos>>Jo, jeg har skrevet det samme som snepnet - så desværre ikke at han havde smidt en løsning (før det var for sent)

snepnet burde få alle point, da han kom først med det rigtige svar.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
09. februar 2007 - 15:50 #7
ah så ikke ikke at der var så kort tid mellem jeres svar :)
sorry :)