Avatar billede huske Nybegynder
08. februar 2007 - 16:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

2 gange POP3-konti i Outlook

Hej..

Jeg har 2 e-mail adresser som jeg gerne vil bruge i samme program (alternativet er at bruge outlook og outlook ekspress)

Problemet er bare, at når jeg tilføjer de 2 kontier modtager jeg emails til begge adresserne i samme indbakke? Kan man ændre på det, så man får 2 "indbakker"?

Den ene er nemlig privat, mens den anden er studiemail, så vil ikke blande det sammen..

På forhånd tak
Avatar billede kabbak Professor
08. februar 2007 - 16:53 #1
I express, vælger du Funktioner >Meddelsesregler > post

der sætter du den op til at gemme i en bestemt mappe, sæt kriteriet til din modtager konti
Avatar billede leif Seniormester
08. februar 2007 - 17:01 #2
Ja, Funktioner -> Regler
Avatar billede huske Nybegynder
08. februar 2007 - 17:52 #3
Super, det virker.. Tak for hjælpen..
Avatar billede canedo Nybegynder
08. februar 2007 - 19:34 #4
Du kan også oprette 2 forskellige "identiteter" i Outlook med hver sin konto... De to identiteter kan eventuelt pålægges adgangskode mv...
Avatar billede canedo Nybegynder
08. februar 2007 - 19:36 #5
Sådan tilføjes en ny identitet:

Peg på "Identiteter" i menuen "Filer", og klik derefter på "Tilføj ny identitet".
Skriv navnet på den nye bruger.

Hvis du vil medtage en adgangskode for denne identitet, skal du markere afkrydsningsfeltet "Kræv en adgangskode" og derefter skrive en adgangskode.

Du bliver spurgt, om du vil logge på som den nye bruger. Hvis du svarer "ja", bliver du bedt om at angive oplysninger om internetforbindelsen. Hvis du svarer "nej", er den aktuelle bruger stadig logget på.
Avatar billede leif Seniormester
08. februar 2007 - 19:37 #6
Har jeg da ikke i min Outlook !
Avatar billede canedo Nybegynder
08. februar 2007 - 19:39 #7
UPS, dette gælder kun hvis det er Outlook Express.
Avatar billede kabbak Professor
08. februar 2007 - 20:59 #8
et svar ;-))
Avatar billede kabbak Professor
12. marts 2007 - 23:29 #9
lukketid