Avatar billede bigfoot Nybegynder
08. februar 2007 - 12:10 Der er 3 kommentarer

Åbne delte kalendere op når outlook startes ?

Hej

Jeg er ved at sætte en PC op i vores reception, jeg har lagt outlook i Startfolderen, så den starter op når pcen tændes, og den viser også fint brugerens egen kalender, men jeg vil gerne have den til at vise 2 delte kalendere også. jeg vælger Åbn, andres kalendere, og så ser det ud som jeg vil have det. Men så snart jeg lukker Outlook og starter igen, så fjerner den de 2 andre kalendere og viser kun min egen.

Findes der nogen løsning så den gemmer min opsætning af kalenderen ?

Mvh
Tim
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. februar 2007 - 13:11 #1
Pröv at omdöbe din ost fil (outlook.ost.old) og aaben Outlook igen.
Avatar billede bigfoot Nybegynder
08. februar 2007 - 14:38 #2
Hej foxmulder

Jeg har desværre ingen OST fil. Det jeg vil have er at når jeg åbner min kalender, så skal den også åbne et par "andre kalendere", jeg kan godt åbne dem manuelt ved at klikke på dem, men den glemmer bare mine "klik" næste gang jeg åbner outlook :-(
Avatar billede falster Ekspert
09. februar 2007 - 13:55 #3
Prø at lægge internetgenveje i mappen C:\Documents and Settings\[Bruger]\Menuen Start\Programmer\Start.

Syntaks - skriv i f.eks. notepad og gem med extension "url":

[InternetShortcut]
URL=Outlook:\\Offentlige mapper\Alle offentlige mapper\[o.s.v]\[o.s.v]\[o.s.v]\

Der er mulighed for flere parametre (ikon f.eks.) men disse to linjer skulle være nok.