Avatar billede peter_svendsen Nybegynder
08. februar 2007 - 10:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

'Style Sheet' til VS .NET 2005

Jeg sidder med noget grafisk tilretning af et program hvor DataGridView, Textbox m.m. skal skifte til et nyt look.

Er der en måde at køre noget Style Sheet agtigt ned over disse komponenter, så det bliver sat ens alle de steder hvor komponentet bruges?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
08. februar 2007 - 17:29 #1
Avatar billede peter_svendsen Nybegynder
14. februar 2007 - 12:53 #2
Tak for linket.

Dette projekt har desværre bevæget sig lidt i baggrunden i forhold til andre opgaver, men jeg sørger for at kigge nærmere på linket snarest.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
14. februar 2007 - 15:48 #3
OK jeg tillader mig at smide et svar hvis det er hvad du skal bruge. :)