Avatar billede hotpop Novice
26. maj 2001 - 22:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede parazite Nybegynder
26. maj 2001 - 22:52 #1
Det er ikke tilladt at oprette samme spørgsmål to gange, ej heller at henvise til eksisterende spørgsmål. Luk det her.
Avatar billede lord_fantomos Nybegynder
26. maj 2001 - 22:57 #2
stener
Avatar billede hotpop Novice
26. maj 2001 - 22:58 #3
paarzite> det er jeg fuldstændig ligeglad med, for jeg skulle have et svar hurtigt!
Avatar billede parazite Nybegynder
26. maj 2001 - 23:00 #4
Ja, fedt man! Lad os alle skide på reglerne, bare det er VORES spørgsmål folk svarer FØRST på...

Fed holdning!
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. maj 2001 - 23:27 #5
Hvorfor tror du at dem der kender til teksbehandlings-programmer holder til i \"Fri Debat\"? De er da i Teksbehandlings-kategorien, så der er ingen grund til at poste den andre steder.
Avatar billede hotpop Novice
27. maj 2001 - 08:23 #6
spm. er lukket så skriv ikke mere her. TAK!!!
Avatar billede hotpop Novice
01. august 2001 - 20:43 #7
parazite> Undskylder min attitude på dette spørgsmål, lidt sent at undskylde men bedre sent end aldrig :)